تاریخ انتشار : سه شنبه 12 بهمن 1400 - 18:11
کد خبر : 412

گرانی برنج منطقی نیست/ برخی از کشاورزان سودجویی می‌کنند

گرانی برنج منطقی نیست/ برخی از کشاورزان سودجویی می‌کنند

به گزارش نسیم صبا :قاسمعلی حسنی در گفت و گو با خبرنگار مهر در مورد وضعیت قیمت برنج در بازار اظهار کرد: در حال حاضر برنج ایرانی از ۴۷ تا ۷۷ هزار تومان عرضه می شود که این قیمت ها منطقی و عرف نیست. دبیر اتحادیه بنکداران مواد غذایی تهران افزود: وضعیت قیمت برنج در حالیست که

به گزارش نسیم صبا :قاسمعلی حسنی در گفت و گو با خبرنگار مهر در مورد وضعیت قیمت برنج در بازار اظهار کرد: در حال حاضر برنج ایرانی از ۴۷ تا ۷۷ هزار تومان عرضه می شود که این قیمت ها منطقی و عرف نیست.

دبیر اتحادیه بنکداران مواد غذایی تهران افزود: وضعیت قیمت برنج در حالیست که ما کمبودی در این کالا نداریم و برنج ایرانی و خارجی به اندازه کافی در بازار عرضه می شود. بنابراین فروش برنج با این قیمت ها درست نیست.

وی ادامه داد: قیمت برنج را کشاورزان مناطق ۳ استان شمالی تعیین می‌کنند که متاسفانه یک عده در این وضعیت سودجویی و افزایش های غیرمنطقی در قیمت برنج اعمال می کنند.

حسنی گفت: قیمت برنج خارجی نیز در بازار بالاست؛ اگرچه برنج هندی دولتی از ۱۸ تا ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان می فروشند اما این برنج در بازار آزاد از ۲۳ تا ۲۹ هزار تومان قیمت دارد. همچنین قیمت برنج تایلندی ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان و برنج پاکستانی حدود ۳۰ هزار تومان قیمت دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.