تاریخ انتشار : یکشنبه 8 اسفند 1400 - 16:08
کد خبر : 753

کمبود اعتبار برای آسفالت معابر شهر کرمان

کمبود اعتبار برای آسفالت معابر شهر کرمان
معاون حمل‌ونقل و امور زیربنایی شهردار کرمان گفت: شهر کرمان به ۲.۵ میلیون مترمربع آسفالت ضروری نیاز دارد که اعتبار موردنیاز برای آسفالت به نسبت بودجه شهرداری، رقم بالایی است.

– معاون حمل‌ونقل و امور زیربنایی شهردار کرمان از کمبود اعتبار برای آسفالت معابر شهرکرمان خبر داد.

به گزارش نسیم صبا ازمهر، معاون حمل‌ونقل و امور زیربنایی شهردار کرمان گفت: شهر کرمان به ۲.۵ میلیون مترمربع آسفالت ضروری نیاز دارد که اعتبار موردنیاز برای آسفالت به نسبت بودجه شهرداری، رقم بالایی است.

مهدی نیکویی گفت: شهر کرمان به ۲.۵ میلیون مترمربع آسفالت ضروری نیاز دارد که قیمت هر تن قیر در حال حاضر، بین ۱۲ تا ۱۵ میلیون تومان است و با استفاده از هر تن آسفالت، ۸ مترمربع از معابر شهری آسفالت خواهد شد.

وی افزود: در شهر کرمان معابری وجود دارند که آسفالت آن‌ها به قدری خراب است که باید از اول کنده شوند و دوباره آسفالت صورت گیرد.

به گفته او برای هزینه اجرای هر مترمربع زیرسازی و آسفالت، ۱۵۰ هزار تومان نیاز است که اعتبار موردنیاز برای آسفالت معابر شهری به نسبت بودجه شهرداری، رقم بالایی است.

معاون حمل‌ونقل و امور زیربنایی شهردار کرمان بیان کرد: شهرداری برای رفاه حال شهروندان، هر چه در توان دارد برای آسفالت معابر شهر به‌کار می‌گیرد.

وی گفت: بخشی از کوچه‌های شهرک‌های حاشیه‌ای، مانند؛ شهرک صنعتی، شهرک قمر بنی هاشم، بلدالامین و قسمتی از سرآسیاب که به شهر کرمان اضافه شده‌اند، خاکی است.

وی ادامه داد: کوچه‌های قسمت‌هایی از شهر که مردم برای آسفالت آنها خودیاری پرداخت کردند تا پایان سال آسفالت می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.