تاریخ انتشار: پنجشنبه 26 اسفند 1400 - 5:47

رئیس سازمان صمت کرمان با اشاره به ذخیره سازی کالاهای اساسی در کرمان گفت: توزیع میوه شب عید از فردا آغاز می شود. به گزارش نسیم صبا:مهدی حسینی نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: بازرسی های مداوم و نظارتهای مستمر از وضعیت بازار در زمینه جلوگیری از احتکار، کم فروشی و گران فروشی در

رئیس سازمان صمت کرمان با اشاره به ذخیره سازی کالاهای اساسی در کرمان گفت: توزیع میوه شب عید از فردا آغاز می شود.

به گزارش نسیم صبا:مهدی حسینی نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: بازرسی های مداوم و نظارتهای مستمر از وضعیت بازار در زمینه جلوگیری از احتکار، کم فروشی و گران فروشی در حال انجام است و متخلفان به بازرسی معرفی و جریمه لازم انجام می شود.

وی تصریح کرد: با تدابیر و برنامه ریزی انجام شده کالاهای اساسی در کرمان خریداری و ذخیره شده است و هیچ کمبودی در این زمینه وجود ندارد.

وی از خریداری و ذخیره میوه شب عید خبر داد و گفت: سیب و پرتقال والنسیا خریداری و از فردا در غرفه های مصوب به مردم عرضه می شود.

رئیس سازمان صمت کرمان بیان کرد: در زمینه تامین شکر، روغن و گوشت و مرغ کمبودی در استان وجود ندارد و از مردم می خواهیم هر گونه گران فروشی و کم فروشی را اطلاع دهند.

وی با اشاره به طرح قیمت شفاف در فروشگاههای استان کرمان گفت: این طرح از هر گونه سوء استفاده و گران فروشی جلوگیری می کند و از مردم می خواهیم در هنگام خرید کالا قیمتها را دقیق بررسی کنند.