تاریخ انتشار : شنبه 9 اردیبهشت 1402 - 6:17
کد خبر : 9927

کاهش تعداد پروژه های نیمه تمام ورزشی در دولت سیزدهم

کاهش تعداد پروژه های نیمه تمام ورزشی در دولت سیزدهم
- وزیر ورزش و جوانان گفت: تعداد پروژه‌های نیمه تمام ورزشی در آغاز دولت سیزدهم، پنج هزار پروژه بود که با حمایت‌های انجام شده این تعداد به سه هزار و ۷۰۰ پروژه رسیده است.

به گزارش نسیم صبا ازایرنا سید حمید سجادی روز جمعه در آیین افتتاح ٧٨ پروژه روستایی در شهرستان باوی اظهار کرد: به عنوان نماینده رئیس جمهور در استان خوزستان حضور داریم تا از نزدیک مشکلات مردم را ببینیم زیرا خواسته‌ها و نگرانی‌های مردم یکی از دغدغه‌های اصلی رییس جمهور و هیات دولت است.

وزیر ورزش و جوانان گفت: استان خوزستان در یک سال گذشته میزبان ۷۰ رویداد مهم بوده‌ که این موضوع نشان دهنده تلاش و پشتکار، مدیر کل ورزش و جوانان استان است.

وی افزود: خوزستان یکی از استان‌های پرکار در ارزیابی توسعه ورزش همگانی بوده و در بخش ورزش روستایی گام‌های موثری برداشته است. این استان دارای منابع ورزشی بسیار خوبی است لذا کمک‌ می کنیم که چرخ توسعه ورزش این استان حرکت تندتری داشته باشد.

سجادی ادامه داد: از طرف وزارت ورزش و جوانان این قول را می‌دهیم که تیم استقلال ملاثانی در بازی های آینده مشکلی از بابت اسکان در شهر خود نداشته باشد. اعتقاد داریم که سرمایه‌گذاری در ورزش استان به سود کشور خواهد بود و وظیفه خود می‌دانیم تمام توان خود را در اختیار ورزش خوزستان بگذاریم.

وی به حمایت دولت سیزدهم از ورزش کشور اشاره کرد و افزود: بودجه‌ای که به وزارت ورزش و جوانان اختصاص داده شده کفاف تکمیل همه پروژه‌ها را نمی‌دهد که با همکاری سازمان برنامه و بودجه در سال گذشته ۱۰۰ درصد بودجه وزارت ورزش و جوانان محقق و ۹۹ درصد بودجه بیشتر فدراسیون‌ها پرداخت شد.

وزیر ورزش و جوانان گفت: در راستای حل مشکل جوانان، نشست‌های تخصصی برگزار کردیم به عنوان مثال قراردادی برای بیمه ورزشکاران منعقد کردیم که به زودی عملی خواهد شد. بابت این بیمه مادام العمر هر ورزشکار کمتر از ۷۰ هزار تومان پرداخت می‌کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.