تاریخ انتشار : دوشنبه 21 شهریور 1401 - 7:49
کد خبر : 4063

پوشش بیمه ای ۱.۲ میلیون نفر در قالب مشاغل آزاد و زنان خانه دار

پوشش بیمه ای ۱.۲ میلیون نفر در قالب مشاغل آزاد و زنان خانه دار
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: بالغ بر یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر در قالب بیمه مشاغل آزاد، دانشجویان، زنان خانه دار و بیمه اختیاری، تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفته اند.

به گزارش نسیم صبا از مهر، میرهاشم موسوی، در مراسم امضای تفاهم‌نامه با جمعیت هلال احمر ایران که با موضوع «بیمه تأمین اجتماعی داوطلبان جمعیت هلال احمر» برگزار شد با بیان اینکه در امر گسترش پوشش بیمه‌های اجتماعی هدف امنیت و آسایش که باید از قبل بیمه‌های اجتماعی برای مردم اتفاق بیفتد را دنبال می‌کنیم، گفت: اکنون بیش از ۷۲ درصد جامعه تحت پوشش بیمه‌های اجتماعی هستند که این عدد قبل از انقلاب ۲۰ درصد بوده است.

وی افزود: بیمه داوطلبان جمعیت هلال احمر اتفاق خوبی است و باید برای سایر اقشار هم آن را ادامه دهیم.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: بیمه فراگیر ایرانی را از سال گذشته به اجرا در آوردیم. بالغ بر یک میلیون و۲۰۰ هزار نفر در قالب بیمه مشاغل آزاد و دانشجویان و زنان خانه دار و بیمه اختیاری، بیمه شده‌اند.

موسوی افزود: در تلاشیم توسعه خدمات برای همه خانواده تحت پوشش خود به ویژه بیمه شدگان جدید داشته باشیم. بالغ بر ۲۰ هزار داوطلب جمعیت هلال احمر بیمه شدگان جدید ما خواهند بود که پس از ثبت درخواست در سامانه غیرحضوری تأمین اجتماعی تحت پوشش در خواهند آمد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.