تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 بهمن 1401 - 8:39
کد خبر : 8474

پس از سفر رسمی به چین؛ آیت‌الله رئیسی وارد فرودگاه مهرآباد شد

پس از سفر رسمی به چین؛  آیت‌الله رئیسی وارد فرودگاه مهرآباد شد
رئیس جمهوری اسلامی ایران که در رأس هیأت بلندپایه سیاسی و اقتصادی و برای دیدار رسمی به چین سفر کرده بود، دقایقی پیش با استقبال رسمی دکتر مخبر معاون اول رئیس جمهور و با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین قمی معاون بین‌الملل دفتر مقام معظم رهبری وارد فرودگاه مهرآباد تهران شد.

آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی که در رأس هیأت بلندپایه سیاسی و اقتصادی و برای دیدار رسمی به چین سفر کرده بود، صبح امروز پنجشنبه با استقبال رسمی دکتر مخبر معاون اول رئیس جمهور و با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین قمی معاون بین‌الملل دفتر مقام معظم رهبری و جمعی از اعضای کابینه وارد فرودگاه مهرآباد تهران شد.
دیدار و گفتگو با رئیس جمهور، نخست وزیر و رئیس کنگره ملی خلق چین، امضای اسناد همکاری راهبردی در بخش‌های مختلف، سخنرانی در دانشگاه پکن، دیدار با اندیشمندان و فرهیختگان برتر چینی، دیدار با نمایندگان ده‌ها شرکت بزرگ تجاری و صنعتی چینی و دیدار با مسلمانان پکن در مسجد تاریخی دونگ سی از جمله برنامه‌های سفر دکتر رئیسی به کشور چین بود.

رئیس جمهور را در این سفر دکتر اسماعیلی رئیس دفتر و وزرای امور خارجه، اقتصاد، نفت، صمت، راه و شهرسازی و جهادکشاورزی همراهی می‌کردند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.