تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 مرداد 1401 - 7:51
کد خبر : 3199

وظیفه پایش انقلابی ماندن مدیران را برعهده داریم

وظیفه پایش انقلابی ماندن مدیران را برعهده داریم
معاون سیاسی وزیر کشور گفت: معاونت سیاسی استانداری‌ها با انتصابات صحیح، متولی انقلابی بودن و با ارزیابی مستمر، وظیفه پایش انقلابی ماندن مدیران را بر عهده دارد.

به گزارش نسیم صبا از مهر، محمدرضا غلامرضا معاون سیاسی وزیر کشور روز چهارشنبه در نخستین همایش معاونان سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری‌های سراسر کشور با تسلیت ایام سوگواری شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، گفت: واقعه کربلا درس‌ها و عبرت‌های بزرگی برای بشریت دارد و باید به تاسی از پیام راستین قیام امام حسین (ع) بتوانیم در مسیر دین و حقانیت حرکت کنیم.

وی با بیان اینکه قیام سید الشهدا (ع) روشنگر خطوط حق و باطل است، تصریح کرد: این مفهوم بدان معنا است که همه زمان‌ها و مکان‌ها صحنه عاشوراست و برای همین باید در صف حسینیان و علیه یزیدیان قرار بگیریم.

معاون سیاسی وزیر کشور با تاکید بر این امر که سلامت و محوریت اسلام با قیام امام حسین (ع) گره خورده است، گفت: انقلاب اسلامی ایران ادامه مسیر نورانی اسلام و ثمره قیام حسینی است.

غلامرضا با بیان اینکه در گام دوم انقلاب اسلامی، دولتی کاملاً همسو با اندیشه‌های انقلابی و به دنبال مردمی سازی حکمرانی روی کار آمده است، گفت: رویکرد سیاسی دولت، پیشرفت بر پایه نظریه نظام انقلابی است

وی خطاب به معاونان سیاسی استانداری‌های سراسر کشور، گفت: باید متوجه مسئولیت خدمت در یک نظام مردم سالاری دینی بود.

غلامرضا با تبیین مسئولیت‌های سیاسی و ضرورت پیشبرد برنامه‌های دولت مردمی، اظهار کرد: تحقق برنامه‌های دولت در گرو همدلی و اقدام جهادی همه مسئولان و مشارکت حداکثری مردم است و استانداری‌ها در این زمینه مسئولیت مهمی دارند.

وی اضافه کرد: معاونت سیاسی استانداری‌ها با انتصابات صحیح، متولی انقلابی بودن و با ارزیابی مستمر، وظیفه پایش انقلابی ماندن مدیران را بر عهده دارد.

معاون وزیر کشور از معاونان سیاسی استانداری‌ها خواست که در راستای نشاط سیاسی نسبت به تقویت فعالیت احزاب سیاسی و همچنین ارتباط مستمر با نخبگان اهتمام داشته باشند.

غلامرضا اظهار کرد: احزاب نقش مهمی در پیشرفت کشور دارند با این شرط که توانمند شده و نسبت به فعالیت سیاسی، رویکردی مسئولیت پذیر داشته باشند.

وی همچنین بر ضرورت به اشتراک گذاشتن تجربیات و اقدامات موفق معاونت‌های سیاسی در استان‌ها برای بهره برداری در راستای تحقق اهداف دولت مردمی تاکید کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.