تاریخ انتشار : یکشنبه 22 اسفند 1400 - 20:30
کد خبر : 1124

نرخ بیکاری در کرمان باید کاهش یابد

نرخ بیکاری در کرمان باید کاهش یابد

استاندار کرمان گفت: در حال حاضر نرخ بیکاری بالاست و باید ظرفیت ها و زیرساخت های شغلی جدید ایجاد کرد که این امر با دیدگاه سنتی ممکن نیست. به گزارش نسیم صبا از مهر، علی زینی‌وند در همایش فصلی مدیران کمیته امداد استان و اختتامیه رویداد شتاب‌دهی و ایده‌پردازی ویژه دانشجویان و فارغ‌التحصیلان تحت حمایت

استاندار کرمان گفت: در حال حاضر نرخ بیکاری بالاست و باید ظرفیت ها و زیرساخت های شغلی جدید ایجاد کرد که این امر با دیدگاه سنتی ممکن نیست.

به گزارش نسیم صبا از مهر، علی زینی‌وند در همایش فصلی مدیران کمیته امداد استان و اختتامیه رویداد شتاب‌دهی و ایده‌پردازی ویژه دانشجویان و فارغ‌التحصیلان تحت حمایت این مجموعه، اظهار داشت: اقدامات راهبردی کمیته امداد به دلیل گروه‌های هدف و تاثیرگذاری که در جامعه دارند، قابل تقدیر است.

وی بیان داشت: جوانی جمعیت و ظرفیت بالای نیروی انسانی در کشور فرصت محدودی را پیش روی ما گذاشته که باید سریعاً زمینه اشتغال آنها را فراهم کنیم که دچار آسیب ها و تهدیدها نشود.

استاندار کرمان گفت: در حال حاضر نرخ بیکاری بالاست و باید ظرفیت ها و زیرساخت های شغلی جدید ایجاد کرد که این امر با دیدگاه سنتی ممکن نیست و باید با رویکرد آینده پژوهی و نگاه به آینده به ایجاد فرصت‌های شغلی توجه نمود.

زینی‌وند به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در ایجاد شغل، رفاه و امنیت شغلی و نامگذاری سالها به مباحث اقتصادی گفت: هم اکنون نقطه آسیب ما امنیت نیست، بلکه اقتصاد و معیشت مردم است.

استاندار کرمان ابراز داشت: توانمندسازی جامعه و ایجاد اشتغال و آینده مطمئن در ایده‌های جوانان است و ارزش کار این رویدادها را می بینیم.

وی با بیان اینکه جنگ تحمیلی، جنگ ایده‌ها و ظرفیت های مردمی بود، افزود: در جنگ تحمیلی ساختار مردمی به میدان آمد، بسیج تعریف و ظرفیت‌هت به گونه ای ایجاد شد که هر کسی حتی از دورافتاده ترین روستاها در این جنگ نقش ایفا کرده و جوان عشایرزاده‌ای مانند سردار شهید حاج قاسم سلیمانی فرماندهی جنگ را برعهده داشت.

زینی‌وند ادامه داد: در این جنگ همه ظرفیت ها و ایده های مردمی به میدان آمدند و دفاع مقدس شکل گرفت و بعد از آن قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء، ساخت موشک های قاره پیما و هزاران ایده جوانان در دل آن جنگ شکل گرفت که به مردم اجازه دادند، خودشان را نشان دهند.

استاندار کرمان گفت: امروز هم که جوانان دارای دانش بهتری به دلیل دسترسی به فضاهای علمی و تحصیلات گسترده هستند، باید ایده‌های آنها را توجه کرد.

زینی‌وند رویداد شتابدهی در کمیته امداد را اتفاق مبارکی دانست و بیان کرد: کمیته امداد در کنار همه رسالت‌های محوله، یک شتاب دهنده علمی است که با حمایت خود، ایده‌ها را تجاری می‌کند و ده ها شغل مفید، پردرآمد و باثبات ایجاد می‌کند.

وی افزود: کمیته امداد امام خمینی (ره) کرمان از دستگاه موثر و مورد توجه در طرح‌های اشتغالزایی و کارآفرینی استان است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.