تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 اسفند 1400 - 6:42
کد خبر : 1169

نرخ بلیت وسایل نقلیه عمومی برای نوروز گران نمی‌شود

نرخ بلیت وسایل نقلیه عمومی برای نوروز گران نمی‌شود
وزیر راه و شهرسازی از ممنوعیت افزایش قیمت بلیت گونه‌های مختلف حمل و نقل برای سفرهای نوروزی خبر داد و گفت: برنامه‌هایی داریم که سال آینده شاهد تحول بزرگی در حمل و نقل خواهیم بود.

به گزارش نسیم صبا از مهر، رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی در حاشیه مراسم افتتاح ۴۷۰ واگن ریلی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز ۴۷۰ ناوگان ریلی اعم از لوکوموتیو و واگن اضافه شده و ورود این ناوگان در ۵ تا ۶ ماه گذشته نشان دهنده تحولی در حوزه ساخت است امروز در حوزه ساخت و ناوگان ریلی به خودکفایی رسیده‌ایم و نیازی به وارد کردن واگن از خارج نداریم.

وی در پاسخ به این پرسش که برنامه وزارت راه و شهرسازی در حوزه حمل و نقل برای سال آینده چیست؟ گفت: طبق تصمیماتی که در سال آینده گرفته شده شاهد تحول در حوزه‌های حمل و نقلی چه در بخش هوایی و جاده‌ای و چه ریلی خواهیم بود.

وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به اینکه آیا رکود حمل و نقل شکسته شده است؟ تصریح کرد: در بخش حمل بار و ترانزیت با توجه به تفاهمنامه‌هایی که منعقد کرده‌ایم رکورد ۵۰ تا ۶۰ ساله کشور شکسته شده است.

قیمت بلیت‌های ناوگان حمل و نقل در سال آینده تغییری می‌کند

وزیر راه و شهرسازی افزود: قیمت بلیت هواپیما، قطار و اتوبوس در بازدیدهای که داشته‌ایم به هیچ عنوان از سال گذشته افزایش نیافته است؛ در بخش بلیت‌های هواپیما سقف قیمتی تعیین شده و ایرلاین‌ها حق ندارند بالاتر از سقف قیمتی تعیین شده عبور کند و تا ماه رمضان قیمت‌ها تغییری نمی‌کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.