تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 تیر 1401 - 7:46
کد خبر : 2448

نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۱ اواسط مردادماه اعلام می شود

نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۱ اواسط مردادماه اعلام می شود
رئیس سازمان سنجش درباره پیش بینی زمان اعلام نتایج کنکور سراسری ۱۴۰۱ گفت: پیش بینی می شود نتایج اولیه در اواسط مردادماه به صورت کارنامه منتشر شود.

به گزارش نسیم صبا ازمهر، دکتر عبدالرسول پورعباس در حاشیه بازدید از حوزه کنکور سراسری ۱۴۰۱ در دانشگاه صنعتی امیرکبیر در جمع خبرنگاران درباره میزان دریافت کارت کنکور از سوی داوطلبان گفت: تعداد یک میلیون و ۴۸۹ هزار و ۲۲۰ نفر در کنکور ۱۴۰۱ ثبت نام کرده اند که تاکنون یک میلیون و ۵۰ هزار نفر کارت خود را دریافت کرده اند.

وی گفت: در روزهای آینده نیز داوطلبان گروه های آزمایشی علوم ریاضی، علوم انسانی، علوم تجربی و زبان های خارجی فرصت دارند با مراجعه به سایت سازمان کارت خود را دریافت کنند.

رئیس سازمان سنجش خاطرنشان کرد: با توجه به برگزاری آزمون گروه های آزمایشی علوم ریاضی، علوم انسانی در روز پنجشنبه ۹ تیر و آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی در روز جمعه ۱۰ تیر و آزمون گروه آزمایشی زبان های خارجی، داوطلبان تا یک روز قبل از آزمون فرصت دارند پرینت کارت خود را دریافت کنند.

پورعباس درباره پیش بینی زمان اعلام نتایج کنکور سراسری ۱۴۰۱ گفت: پیش بینی می شود نتایج اولیه در اواسط مردادماه اعلام شود و کارنامه منتشر شود و انتخاب رشته از دهه سوم مردادماه انجام گیرد و نتایج نهایی اواخر شهریورماه اعلام شود.

آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ به منظور پذیرش دانشجو در دوره‌های روزانه، نوبت دوم «شبانه»، نیمه‌حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام نور و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی و همچنین رشته‌های تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی در روزهای چهارشنبه ۸ تیر، پنجشنبه ۹ تیر، جمعه ۱۰ تیر و شنبه ۱۱ تیر سال ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.