تاریخ انتشار : یکشنبه 18 اردیبهشت 1401 - 11:21
کد خبر : 1901

مکتب شهید سلیمانی در مدارس ترویج می یابد

مکتب شهید سلیمانی در مدارس ترویج می یابد
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از ترویج مکتب سلیمانی در مدارس خبر داد.

به گزارش نسیم صبا: مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم با جانباز فرهنگی «علی اکبر فرامرز خانی» دیدار و گفت و گو کرد.

رضا رضایی در این دیدار ضمن گرامیداشت یا و خاطره شهدای فرهنگی و دانش با بیان اینکه حدود ۶۰۰ فرهنگی در آموزش و پرورش استان مشغول هستند، اظهار کرد: جانبازان فرهنگی گنجینه ارزنده نظام تعلیم و تربیت هستند.

وی جانبازان را شهدای زنده دوران دفاع مقدس خواند و افزود: وجود گرانقدر جانبازان در هر بخشی از کشور، ظرفیت خوبی برای خدمتگزاری و بهره مندی از وجود آنان فراهم می‌کند که بایستی این موهبت، قدر دانسته شود.

رضایی بر ضرورت درک جایگاه و مقام جانبازان در سطح جامعه تاکید کرد و اظهار داشت: مایه آبرومندی هر دستگاهی است که جانبازان عزیز بعد از سنگر مقاومت در دوران دفاع مقدس در این دستگاه‌ها مشغول به خدمت هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به سختی‌های زیادی که جانبازان در بستر بیماری کشیده‌اند، گفت: امنیت کنونی کشور ما با جانفشانی شهدا و جانبازان حاصل شده است پس باید قدران این نعمت بزرگ باشیم.

بر پایه این گزارش: مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم با جانباز فرهنگی «علی اکبر فرامرز خانی» دیدار و گفت و گو کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.