«مهمونی ۱۰ کیلومتری غدیر»، جشنی میلیونی با حضور همه مردم، همه آنهایی که عاشق اهل بیت (ع) هستند؛ در رودخانه عشق به علی (ع)، بر سر خوان نعمت ولایت و امامت، همه تفاوت‌ها رنگ می‌بازد همه غدیری می‌شوند و علوی.

به گزارش نسیم صبا از ایرنا، جشنی بزرگ به هنای ۱۰ کیلومتر از میدان آزادی تا بزرگراه امام علی (ع)، روز سه شنبه – ۵ تیر- همزمان با عید سعید غدیر خم جشنی فرهنگی مذهبی با حضور گروه‌های مختلف مردم در تهران برگزار شد، همزمان ۳۸۰ شهر و روستای کشور غدیر را جشن گرفته است،

۱۷:۰۰/ عصر یک روز تابستانی تیر ماهی، سه‌شنبه – ۵ تیر- تهران پایتخت باشکوه ایران زمین، اینجا میدان امام حسین (ع) عاشقان ولایت، امامت و اهل بیت (ع) گردهم می‌آیند؛ از صیح امروز موکب‌ها آماده پذیرایی هستند تا ۲۲ شب؛ عید است و جشن و شادی و ۱۰ کیلومتر مهمونی.

بارزترین چیزی که در میدان امام حسین (ع) دیده می‌شود، شور و حضور بچه‌هاست. شاید تعجب کنید اما رنگارنگی این مهمانی ۱۰ کیلومتری به حضور بچه‌هاست؛ به کتاب ها و مدادهای رنگی و میزهایی که برای نقاشی تعبیه شده اند. به وسایل بادی شهربازی که قدش از کل جمعیت بلندتر است و رد انگشت اشاره بچه‌ها در آخر به همان‌ها ختم می‌شود.