تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 خرداد 1402 - 7:38
کد خبر : 10382

مهم‌ترین معضل خراسان شمالی مسئله آب است

مهم‌ترین معضل خراسان شمالی مسئله آب است
رئیس مجلس موضوع آب را مهم‌ترین مسئله خراسان شمالی دانست و گفت: اگر ۱۰ سال قبل این مشکلات حل می‌شد، اکنون معضلات یک بیستم شرایط فعلی بود.

به گزارش نسیم صبا ازمهر، محمد باقر قالیباف در همایش یاران خراسانی که با حضور خانواده شهدا و ایثارگران در سالن ایثار بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: نفس قرارگیری در کنار هم برای رفع دغدغه‌ها و مشکلات مردم است.

رئیس مجلس با تاکید بر اینکه مدیون خانواده‌های رزمنده، ایثارگر و آزاده هستیم، گفت: باید در هر شرایطی میراث دار شهدا و آزادگان باشیم و باید به آرمان‌ها وفادار بوده و به این افراد افتخار کنیم.

وی افزود: باید به فرهنگ والا ایثارگران وفادار بود و همواره در این مسیر حرکت کنیم.

قالیباف با تاکید بر اینکه افتخارات بزرگی برای کشور در گذشته رقم خورده است، گفت: تردید نکنید دین خدا، فرهنگ قرآنی و فرهنگ اهل بیت، مسیر خود را طی خواهد کرد و باید توفیق حرکت در این مسیر را داشته باشیم.

رئیس مجلس فرهنگ دفاع مقدس را نجات دهنده اقتصاد کشور عنوان کرد و بیان داشت: با سخنان زیبا اما به دور از سنت‌های الهی فعالیت‌ها اثری نخواهد داشت.

وی افزود: برخی افراد صدای بلندی دارند اما اخلاق انقلابی ندارند.

قالیباف تصریح کرد: وظیفه ما آن است که مسیر شهدا و ایثارگران که جان و سلامت خودشان را دادند، به درستی و شجاعانه پیش ببریم.

رئیس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: رزمندگان خراسان شمالی پر تحرک، شجاع، چابک، چالاک و پای کار بودند و در جبهه دفاع مقدس این را اثبات کردند.

وی در ادامه به مشکلات خراسان شمالی اشاره داشت و افزود: این خطه نیازمند زیرساخت‌هایی است که باید به آن توجه کرد.

قالیباف با اشاره به سخنان رهبری پیرامون نقاط قوت مجلس، گفت: مجلس برای حل مشکلات برنامه دارد و در این راه از نخبگان مختلف مشورت گرفتیم.

رئیس مجلس موضوع آب را مهم‌ترین مسئله خراسان شمالی دانست و اضافه کرد: اگر ۱۰ سال قبل این مشکلات حل می‌شد، اکنون معضلات یک بیستم شرایط فعلی بود.

وی افزود: با این حال ظرفیت حل مشکلات آب در خراسان شمالی وجود دارد که می‌تواند مشکلات کشاورزی، دامداری و صنعت را نیز حل کند اما برای این موضوع باید کارهای مهم و اولویت دار را انجام داد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.