تاریخ انتشار : دوشنبه 14 آذر 1401 - 7:42
کد خبر : 6411

ملت ایران عامل شکست تمام فشارها وتحریم‌های دشمنان است

ملت ایران عامل شکست تمام فشارها وتحریم‌های دشمنان است
نماینده رهبری در شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه ملت ایران عامل شکست تحریم‌ها است، گفت: دشمن پس از فشار و تزویر به غارتگری روی می‌آورد اما این اقدامات نشانه استیصال آنها است.

به گزارش نسیم صبا از مهر، سعید جلیلی شامگاه یکشنبه در اجتماع مردمی ایران قوی با موضوع پاسداشت شهدای مدافع امنیت در تالار مرکزی رشت با بیان اینکه دشمنی استکبار با ملت ایران از ابتدای انقلاب اسلامی آغاز شده است، گفت: اقدامات تروریستی و تجزیه طلبانه اوایل انقلاب دشمنی آشکار با انقلاب اسلامی بود.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی با اشاره به اینکه تحریم‌های سخت اقتصادی با عنوان راهبرد فشار حداکثری بر ملت ایران تحمیل شد، عنوان کرد: دشمن با تمام توان و امکانات وارد میدان شد اما با این وجود مقامات غربی در موضع گیری رسمی اعلام کردند که فشار حداکثری علیه ملت ایران شکست خورده است.

جلیلی با بیان اینکه ملت ایران عامل شکست تمامی فشارها و تحریم‌های دشمنان هستند، افزود: دشمنان در محاسبات خود ملت ایران را که با تمام وجود از آرمان‌ها و ارزش‌های خود دفاع می‌کنند را نیاوردند و قدرت و ظرفیت ملت ما را نمی‌شناختند.

وی با اشاره به اینکه وقتی قدرتمندانه پشت خیمه دشمن برسید و زور کارساز نباشد، تزویر وارد میدان می‌شود، ادامه داد: تأسیس ۲۵۰ شبکه ماهواره‌ای برای ایجاد تردید بین ملت و جوانان است تا نسلی که موفقیت‌ها و پیشرفت‌های فعلی را به دست آورده، مجدداً تکرار نشود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه دشمن پس از ناامیدی از فشارها و تزویر به غارتگری روی می‌آورد، تصریح کرد: القای ناامنی نشانه استیصال دشمنان است.

جلیلی با بیان اینکه امروز دشمن گزینه‌ای روی میز ندارد و به القای ناامیدی و ناامنی روی آورده است، عنوان کرد: دشمنی که با تحریم به نتیجه نرسیده امروز به فحاشی و هتاکی روی آورده و همین امر نشانه شکست فاحش آنها است.

وی با اشاره به نسل جدید انقلاب گفت: امثال شهید عجمیان با تمام توان خود از آرمان‌ها و اهداف انقلاب دفاع می‌کنند و این در حالیست که دشمن چنین نیرویی را در محاسبات خود نمی‌آورد.

جلیلی با تاکید بر اینکه شهدا رمز قدرت ملت ایران هستند، افزود: اکنون زمان شتاب گرفتن ملت ایران است لذا باید نقطه فعلی، گذشته و آینده را تحلیل کرد و جایگاه فعلی را بشناسیم.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران تنها پیشرفت نمی‌کند بلکه تکثیر شده و به الگو تبدیل می‌شود، گفت: باید هزینه رسیدن به این نقطه را بدانیم. جلیلی عنوان کرد: ملت ایران امروز باید ایرادها و مشکلات در اقتصاد، فرهنگ و مسائل اجتماعی را برطرف کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.