تاریخ انتشار : شنبه 9 مهر 1401 - 5:18
کد خبر : 4464

معاون وزیر ارتباطات: هوشمندسازی شبکه در دستور کار پست قرار گرفت

معاون وزیر ارتباطات: هوشمندسازی شبکه در دستور کار پست قرار گرفت

به گزارش نسیم صبا :محمود لیایی عصر پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در حاشیه گردهمایی مدیران پستی سراسر کشور به میزبانی کرمان افزود: این سه اولویت اصلی توسط مقام عالی وزارت ارتباطات برای شرکت ملی پست مشخص شده که آن را با تمامی توان اجرایی می‌کنیم. وی اظهار داشت: باتوجه به ‌رتبه نخست

به گزارش نسیم صبا :محمود لیایی عصر پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در حاشیه گردهمایی مدیران پستی سراسر کشور به میزبانی کرمان افزود: این سه اولویت اصلی توسط مقام عالی وزارت ارتباطات برای شرکت ملی پست مشخص شده که آن را با تمامی توان اجرایی می‌کنیم.

وی اظهار داشت: باتوجه به ‌رتبه نخست ‌استان کرمان در بین شبکه پستی کشور، امروز در اینجا حضور پیدا کردیم تا از نزدیک وضعیت پست این استان را رصد کنیم.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به ظرفیت های مناسب پست استان کرمان در سامانه ملی روستا بازار گفت: این استان به احتمال فراوان به عنوان یکی از استان های پیشرو در پروژه روستا بازار انتخاب می‌شود.

وی ادامه داد: باتوجه به ظرفیت صنایع دستی و ظرفیت های خاص این استان امیدوارم بتوانیم سامانه روستا بازار را در این استان آغاز کنیم.

لیایی افزود: سورتینگ هوشمند در برنامه هوشمندسازی شرکت ملی پست قرار دارد، لذا سورتینگ و تجربه مبادلات هوشمند در کرمان نیز همانند چند استان دیگر به سرعت راه اندازی می‌شود.

وی یادآور شد: تحول دیجیتال، طراحی فرآیند دیجیتال مبتنی بر چند فناوری نوین است که در دستور کار استان کرمان قرار گرفته، همینطور بحث ساماندهی موضوعات مرتبط با موزعین و رهسپاری کامیون ها و جمع آوری سامانه جامع برای هوشمندسازی در استان ها پیگیری می‌شود.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اسلاعات همچنین امروز ضمن حضور در گلزار شهدای کرمان به مقام شامخ سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ادای احترام کرد و در بیت الزهرای شهید سلیمانی با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، استاندار کرمان و جمعی از مدیران پستی سراسر کشور دیدار کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.