تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 دی 1401 - 5:22
کد خبر : 7264

معاون وزیر آموزش و پرورش: حاج قاسم وطن‌دوست واقعی بود

معاون وزیر آموزش و پرورش: حاج قاسم وطن‌دوست واقعی بود
معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه سردار سلیمانی وطن دوست و خانواده دوست واقعی بود تاکید کرد: مکتب تربیتی این شهید باید در مدارس ترویج شود.

به گزارش نسیم صبابه نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، اصغر باقر زاده در ویژه برنامه دانش آموزی سومین سالگرد شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی افزود: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در میدان رزم، قهرمان بود و در بزم عبادت و بندگی، ممتاز؛ وی خانواده‌ دوست واقعی، وطن‌دوست حقیقی، مسلمان زبانزد، نوع‌دوست بی نظیر و بنده خوب خدا بود.

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه حاج قاسم اهل ایمان و توحید بود اظهار کرد: صلابت، استواری و ایمان خالص شهید سلیمانی رمز ماندگاری و جاودانگی ایشان است.

باقر زاده با تاکید بر اینکه برگزاری یادواره شهدا توفیق بزرگی است گفت: اما نباید غافل شویم که میزبان زائران اهل ایمان و توحید هستیم و یاد شهدا را برای منفعت معنوی خود گرامی می داریم.

به گزارش ایرنا امروز ویژه برنامه دانش آموزی سومین سالگرد شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با حضور معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش، مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان، رییس سازمان دانش آموزی کشور، رییس اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان و جمعی از مسئولان و دانش آموزان در گلزار شهدای کرمان برگزار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.