تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 اسفند 1400 - 17:30
کد خبر : 1034

معاون دادگستری کرمان: وظایف دستگاه‌ها در اجرای قانون حمایت از اطفال ابلاغ شد

معاون دادگستری کرمان: وظایف دستگاه‌ها در اجرای قانون حمایت از اطفال ابلاغ شد

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان گفت: وظایف دستگاه های اجرایی در راستای اجرای قانون حمایت از اطفال و نوجوانان به صورت تفکیک شده ابلاغ شده و در اختیار سازمان ها قرار گرفته است. به گزارش نسیم صبا: سید مهدی قویدل در نشست بررسی وضعیت کودکان کار، کودکان بی سرپرست

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان گفت: وظایف دستگاه های اجرایی در راستای اجرای قانون حمایت از اطفال و نوجوانان به صورت تفکیک شده ابلاغ شده و در اختیار سازمان ها قرار گرفته است.

به گزارش نسیم صبا: سید مهدی قویدل در نشست بررسی وضعیت کودکان کار، کودکان بی سرپرست و بدسرپرست و هماهنگی و انسجام اقدامات حمایتی و آموزشی افزود: ایجاد هماهنگی به منظور اجرای برنامه جامع حمایت از اطفال و نوجوانان در این استان از مردادماه سال جاری پیگیری شده است.

وی با اشاره به اینکه علی رغم اعلام وظایف دستگاه های اجرایی در راستای حمایت از اطفال و نوجوانان تاکنون گزارشی از اقدامات انجام شده و برنامه های پیش روی دستگاه ها اعلام نشده است، ادامه داد: همواره تاکید شده که دستگاه ها اقدامات و برنامه های خود را اعلام کنند تا برنامه کاهش آسیب ها برای اطفال و نوجوانان به بهترین شکل ممکن در استان کرمان اجرایی شود.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان به اجرای جلسات توجیهی قانون حمایت از اطفال و نوجوانان نیز اشاره و بیان کرد: این جلسات به منظور جمع بندی و رسیدن به نتیجه بهتر در راستای اجرای قانون حمایت از اطفال و نوجوانان اجرایی شده است.

سعید شعرباف، شهردار کرمان نیز از آمادگی شهرداری کرمان به منظور ارائه پروانه و زمین رایگان به منظور احداث مرکز نگهداری کودکان خیابانی و کار خبر داد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.