تاریخ انتشار : شنبه 12 شهریور 1401 - 5:13
کد خبر : 3757

معاون استاندار کرمان: کالابرگ الکترونیک بسته رسانه‌ای قوی می‌خواهد

معاون استاندار کرمان: کالابرگ الکترونیک بسته رسانه‌ای قوی می‌خواهد
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و سخنگوی ستاد نظارت بر طرح مردمی‌سازی یارانه در کرمان گفت: کالابرگ الکترونیک بسته رسانه‌ای خیلی قوی می خواهد که بتواند با شفاف سازی، گره‌ها و ابهامات ذهنی مردم را رفع کند.

به گزارش نسیم صبا ازایرنا : رحمان جلالی در جلسه تنظیم بازار استان اظهارداشت: جراحی اقتصادی با همکاری مردم به هدف خود نزدیک تر شده است.
وی با تاکید بر اینکه فرمانداران باید نظارت‌های خود را در حوزه نانوایی‌ها جدی بگیرند و اگر موانعی وجود دارد گزارش خود را اعلام کنند تا پیگیری شود افزود: از آنجا که دانشگاه‌ها از مهرماه بصورت حضوری تشکیل می شوند دانشگاهها باید تحلیل دقیقی از گزارشات خود را در حوزه آرد و نان مورد نیاز برای دانشجویان اعلام کنند و سیاستگذاری دقیقی در این موضوع صورت گیرد چون صنف‌های دانشگاه، خصوصی هستند و باید در بحث کالاهای اساسی دانشگاه، پیگیری دقیقی انجام شود.
جلالی خطاب به فرمانداران نیز گفت: فرمانداران گزارشی از اقدامات و بازرسی های خود را به قرارگاه رصد و پایش که روزانه برگزار می شود ارسال کنند لذا آمار و ارقام با دقت از سوی فرمانداران فرستاده شود تا تیم های نظارتی در جریان اقدام کار باشند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان تاکید کرد: محکم پای کار ایستاده ایم و نباید کارها را در میانه راه رها کنیم.
جلالی نظارت بر بازار میوه و تره بار را مهم دانست و عنوان کرد: اتفاقی که در بازار میوه و تره بار رقم خورد، به این جمع بندی رسیدیم که فردی را به صورت نماینده مجموعه جهادکشاورزی در آن محل مستقر کنیم تا از نزدیک و با تعامل و ارتباط بتواند کار بازرسی بر بازار میوه و تره‌بار را با دقت بیشتری انجام دهد.
حسین مهرابی سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان نیز در این جلسه بحث کالا برگ الکترونیکی را مهم دانست و گفت: تاکنون ۱۸ درصد اصناف استان کالا برگ الکترونیکی استفاده کرده اند و تاکنون ۵۵۱ مورد نیز تایید اطلاعات خود را ثبت کردند لذا فرمانداران به تفکیک شهرستان گزارشات خود را ارسال کنند و این یک امر مهمی است که متاسفانه بعضی از فرمانداران در این مورد کوتاهی کردند.
وی ادامه داد: در بحث کارگروه اقدام مشترک گزارشات باید کیفی و مستند باشد تا کمی؛ دستگاههایی که در نظارت و بازرسی فعالیت دارند گزارشات خود را به صورت کیفی و با مستندات ارائه دهند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.