تاریخ انتشار : شنبه 6 فروردین 1401 - 22:18
کد خبر : 1421

معاون استاندار کرمان: فعالیت مدارس و دانشگاه‌ها از ۱۴ فروردین حضوری می شود

معاون استاندار کرمان: فعالیت مدارس و دانشگاه‌ها از ۱۴ فروردین حضوری می شود

به گزارش نسیم صبا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کرمان، رحمان جلالی با اشاره به آخرین وضعیت ژیمناستیک استان به لحاظ شیوع بیماری کرونا عنوان کرد: در حال حاضر ۶ شهرستان کرمان در وضعیت قرمز، ۶ شهرستان وضعیت نارنجی و ۱۱ شهرستان در وضعیت زرد قرار دارد. وی بیان داشت: همه محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های

به گزارش نسیم صبا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کرمان، رحمان جلالی با اشاره به آخرین وضعیت ژیمناستیک استان به لحاظ شیوع بیماری کرونا عنوان کرد: در حال حاضر ۶ شهرستان کرمان در وضعیت قرمز، ۶ شهرستان وضعیت نارنجی و ۱۱ شهرستان در وضعیت زرد قرار دارد.
وی بیان داشت: همه محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های کرونایی در حوزه حمل و نقل، تجمع‌ها و فعالیت اصناف در بستر سامانه ایران من تعریف شده و اعمال مدیریت‌ها بر مبنای این سامانه خواهد بود.
جانشین استاندار کرمان در ستاد استانی مدیریت کرونا گفت: تمام مدارس و دانشگاه‌ها از ۱۴ فروردین ماه به صورت حضوری فعالیت خواهند کرد و آزمون‌های پایان ترم آنها نیز حضوری خواهد بود.
جلالی افزود: طبق مصوبه جدید اگر ادارات و یا دستگاهی به واسطه شرایط کرونایی اعمال محدودیتی در ساعت کاری داشتند، تمام آنها لغو شده و به شرایط قبل از کرونا بر می‌گردد.
وی با اشاره به حجم بالای سفرهای نوروزی به شهروندان توصیه کرد، برای اینکه نوروز خاطره‌انگیزی را برای خانواده‌ها رقم بزنند، حتما سه مولفه مهم واکسیناسیون، ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی را مدنظر داشته باشند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان از فعالیت مراکز واکسیناسیون سیار در روستاهای این استان خبر داد و تصریح کرد: مراکز واکسیناسیون در ایام نوروز نیز فعال بوده و مسافران می‌توانند برای تزریق واکسن به این مراکز مراجعه کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.