تاریخ انتشار : سه شنبه 20 دی 1401 - 8:39
کد خبر : 7413

مراسم جشن میلاد حضرت فاطمه(س) و پاسداشت روز زن

مراسم جشن میلاد حضرت فاطمه(س) و پاسداشت روز زن
به مناسبت سالروز میلاد باسعادت حضرت فاطمه (س) و پاسداشت روز زن، مراسم ویژه ای با حضور وزیر امور خارجه و با شرکت مدیران، کارشناسان و کارکنان بانوی وزارت امور خارجه برگزار شد.

به گزارش نسیم صبا ازمهر، به مناسبت سالروز میلاد باسعادت حضرت فاطمه (س) و پاسداشت روز زن، روز دوشنبه ۱۹ دیماه، مراسم ویژه ای با حضور وزیر امور خارجه و با شرکت مدیران، کارشناسان و کارکنان بانوی وزارت امور خارجه برگزار شد.

در این مراسم، وزیر امور خارجه ضمن گرامیداشت میلاد باسعادت حضرت صدیقه کبری (س)، نام گذاری این مناسبت مبارک بعنوان «روز زن» در کشورمان را ارزشمند و موجب افتخار دانست.

دکتر امیرعبداللهیان، با برشمردن برخی شاخصه‌های متعالی شخصیت حضرت فاطمه (س) و جایگاه ایشان در معرفی نقش متعالی زن در جامعه و خانواده، حرکت بانوان ایرانی در مسیر تعالیم بانوی دو عالم را حرکتی مترقیانه و در تراز بانوان ایران اسلامی نامید.

وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه، با تشریح نگاه دستگاه دیپلماسی کشور نسبت به بانوان وزارت امور خارجه، نقش بانوان دیپلمات در معرفی ظرفیت‌ها، توانمندیها و جایگاه «زن ایرانی» در عرصه‌های بین المللی را دارای اهمیت ویژه دانسته و بر رویکرد وزارت امور خارجه در حمایت و تسهیل حضور هرچه مؤثرتر و شاخص تر بانوان دیپلمات در جایگاه‌های مدیریتی در داخل و خارج از کشور تاکید نمود.

در این مراسم، محمد فتحعلی، معاون اداری و مالی وزارت امور خارجه نیز با تشریح آموزه‌های آسمانی حیات پر برکت حضرت فاطمه (س)، بر ضرورت معرفی جایگاه زن مسلمان و بهره مندی سایر جوامع از این آموزه‌ها تاکید نمود.

معاون اداری و مالی وزارت خارجه، در ادامه به طرح برخی تسهیلات اداری وزارت امور خارجه جهت حمایت از کارکنان بانو در وزارت امور خارجه پرداخت.
در ادامه مراسم، چندین تن از بانوان وزارت امور خارجه به طرح نکته نظرات و برخی پیشنهادات اداری پرداختند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.