تاریخ انتشار : شنبه 30 مهر 1401 - 6:20
کد خبر : 5087

مخالف برگزاری تجمع قانونی نیستیم

مخالف برگزاری تجمع قانونی نیستیم
استاندار تهران گفت: مخالف برگزاری تجمعات قانونی نیستیم و مشتاقیم که تجمعات تا حد امکان اجازه برگزاری دریافت کنند و این را برای خود و کشورمان یک فرصت می‌دانیم.

به گزارش نسیم صبا از مهر، محسن منصوری از بررسی چند نقطه در تهران که امکان دسترسی ترافیکی مناسب داشته و از نظر تأمین امنیت مشکلی نداشته باشند، برای تجمعات خبر داد و گفت: امیدواریم طی دو الی سه ماه آینده این مناطق در نظر گرفته شده و در شورای تأمین استان تهران و نیز شورای تأمین امنیت کشور به تصویب برسد.

وی گفت: متقاضیان برگزاری تجمعات باید به صورت مکتوب درخواست خود را مطرح کنند، این درخواست به کمیسیون مربوطه در حوزه معاونت سیاسی ارجاع، بررسی و تصمیم‌گیری می‌شود.

رئیس شورای تأمین استان تهران با بیان اینکه طرح درخواست به معنای اخذ مجوز نیست، گفت: درخواست تنها در چارچوب قانون بررسی می‌شود. ما مشتاقیم که تجمعات حتی‌الامکان اجازه برگزاری دریافت کنند و این را برای خود و کشورمان یک فرصت می‌دانیم و دولت برای اجرای اصل ۲۷ قانون اساسی پیرامون برگزاری آزاد تجمعات با برگزاری تجمعات در چارچوب قانون کاملاً موافق است.

وی اضافه کرد: برخی به اشتباه تبلیغ می‌کنند که کشور یا دولت تحت هر شرایطی نمی‌خواهد تجمعات برگزار شود که این تفسیر اشتباه است، تاکنون هر کسی در چارچوب قانون به فرمانداری یا استانداری مراجعه و درخواست برای برگزاری تجمعات کرده است، این درخواست بررسی و پاسخ داده شده است.

منصوری گفت: اما برخی افراد از طریق رسانه درخواست خود را مطرح می‌کنند که این روال درستی نیست.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.