تاریخ انتشار : یکشنبه 13 فروردین 1402 - 7:27
کد خبر : 9521

محدودیت های ترافیکی روز طبیعت در کرمان

محدودیت های ترافیکی روز طبیعت در کرمان
رئیس اداره فرهنگ ترافیک پلیس راهور استان کرمان گفت: در روز سیزده بدر محدودیت‌های ترافیکی در برخی محورهای استان کرمان اعمال خواهد شد.

به گزارش نسیم صبا ازمهر، وحید سرهنگ پورموسی گفت: در اطراف شهر کرمان برای کوهپایه و محور هفت باغ برخی محدودیت‌های وجود دارد و البته بخشی از این محدودیت‌ها به سبب حجم ترافیک ممکن است تشدید شود.

وی افزود: مسیر هفت باغ به کرمان از ساعت ۷ صبح تا ساعت ۱۲ از کرمان امکان سفر در هفت باغ وجود دارد، اما از ساعت ۱۶ این محور به سمت کرمان یک طرفه می‌شود و امکان رفت از کرمان وجود ندارد.

رئیس اداره فرهنگ ترافیک پلیس راهور استان کرمان دلیل این امر را بار ترافیکی بسیار بالای این محور و ترانزیتی بودن این محور ذکر کرد.

پورموسی با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی منطقه گردشگری کوهپایه به کرمان نیز گفت: از ساعت ۷ روز ۱۳ فروردین مسیر از کرمان به سمت کوهپایه یک طرفه است و از ساعت ۱۲ تا ۴ بعد از ظهر این محور باز شده و مجدداً از ساعت ۴ بعد از ظهر از سمت کوهپایه به کرمان یک طرفه می‌شود وامکان سفر از کرمان به کوهپایه وجود ندارد.

وی تاکید کرد: در خصوص جاده ده بالا نیز محدودیت‌ها از ساعت ۷ صبح به سمت ده بالا یک طرفه خواهد بود و از ساعت ۴ بعد از ظهر امکان ورود از سمت کرمان به این جاده وجود ندارد.

سرهنگ پورموسی تصریح کرد: همچنین مسیر سیرجان به بافت از ساعت ۷ تا ۱۲ فقط از سیرجان به بافت ممکن بوده و از ساعت ۴ بعد ظهر ورودی به سمت سیرجان یک طرفه خواهد بود.

رئیس اداره فرهنگ ترافیک پلیس راهور استان بیان کرد: همچنین در محور ده بکری به بم از دو راهی دارزین به ده بکری از ساعت ۷ صبح روز طبیعت تا ساعت ۱۲ یک طرفه خواهد بود و از ساعت ۴ بعد از ظهر جاده به سمت بم یک طرفه خواهد شد.

وی در خصوص احتمال برخی محدودیت‌های ترافیکی در محور نگار به بهرامجرد نیز گفت: در صورتی که این محور با تردد بالا روبرو شود برای پیشگیری از تصادفات ناچار به اجرای محدودیت‌هایی خواهیم بود که توصیه می‌شود هم استانی‌ها از دوراهی بردسیر به باغین وکرمان تردد کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.