تاریخ انتشار : جمعه 27 اسفند 1400 - 15:35
کد خبر : 1185

قانون شکرگزاری چیست؟ (بخش اول)

قانون شکرگزاری چیست؟ (بخش اول)
اگر شکرگزاری را در تمام طول سال انجام دهیم بسیار عالی خواهد بود زیرا نگرش سپاسگزاری (شکرگزاری) برکات بیشتری را به همراه دارد و نه تنها برای منافع مادی، بلکه شادی و احساس آرامش.

به گزارش نسیم صبا:ما باید از تمرکز بر چیزی که نداریم دست برداریم چه روابط باشد، چه ثروت مادی یا خوشبختی، ما این توانایی ذاتی را داریم که آنچه را که در زندگی جذب می کنیم و تجربه می کنیم ایجاد کنیم.

تمرکز، واقعیت را تعیین می کند…

این چیزی فراتر از تفکر آرزو است، ما مغناطیس های انسانی هستیم که هم موقعیت های خوب و هم بد را جذب می کنیم.

به گفته دکتر فرد آلن ولف، دکترای فیزیک که در The Secret حضور دارد، این یک واقعیت است، نه تخیلی…

ما آهنرباهای انسانی هستیم که امواج هوشیاری را به ارتعاش در می آوریم که می تواند موقعیت ها را جذب کند – چه خوب و چه بد با نحوه تفکر و طرح این افکار…

من می توانم یک روز عالی خلق کنم!

من می توانم انتظار بزرگی داشته باشم!

من نامحدود هستم!

برای مردم بسیار مهم است که به جای جنگ و منفی گرایی، آگاهی از صلح داشته باشند، زیرا ما موجودات مغناطیسی هستیم که امواج ارتعاشی تولید می کنیم که به همه جا می رسد و آگاهی توده ها دقیقاً همین است.

این به ما بستگی دارد، نه رسانه ها که چه چیزی را تجربه خواهیم کرد.

از احساسات منفی خودداری کنید. وقتی به حواس خود توجه می کنید، به شکرگزاری فکر می کنید، آن را احساس و احساس می کنید، در واقع فرکانس انرژی خود را به یکی از بالاترین و قوی ترین فرکانس های موجود تبدیل می کنید.

قانون جذب متوجه نمی شود که شما فقط چیزی را تصور می کنید یا واقعی است. بنابراین شما آن چیزها را به زندگی خود جذب خواهید کرد.

شکرگزاری احساسات منفی را از تو دور میکند. زمانی که حواس خود را متوجه شکر گذاری کنی, درباره ی شکرگزاری فکر کنی, آن را به زبان بیاوری و آن را احساس کنی, در واقع فرکانس انرژی خود را به یکی از بالاترین و قوی ترین فرکانسهای موجود, تبدیل می کنی.

تو انرژی مردم, و تمام انرژیهای مثبت شرایط و وقایعی را که خوب هستند و موجب آوردن خوبیها به زندگی ات می شوند را تحت نفوذ خود در می آوری.

اگر تو بابت نعمتهایی که داری بنده ای نا سپاس باشی, امکان ندارد چیزهای خوب بیشتری را وارد زندگی ات کنی.چرا؟ چون وقتی از خورشید نور میگیری که صورتت سمت آن باشد.

شکرگزاری یکی از قدرتمندترین ابزاری است که تو برای تحول زندگی ات به سوی لذت و شادی محض از آن استفاده خواهی کرد.

وقتی تو بابت هر آنچه که دلت می خواهد وارد زندگی ات شود و قبل از اینکه به راستی ظاهر شوند خدا را شاکر باشی.در واقع فرکانسی را مبنی بر اینکه از قبل این چیزها را داشته ای, به کائنات می فرستی.

قانون جذب متوجه نمی شود که تو صرفأ چیزی را تصور می کنی یا واقعی است.بنابراین آن موارد را به زندگیت جذب خواهی کرد

شکرگزاری ساده ترین و لذت بخش ترین راه برای استفاده حداکثری از نعمت های خدای یگانه است. شکرگزاری یکی از ساده ترین راه ها برای داشتن احساس خوبی نسبت به خودتان است. هر چه بیشتر سپاسگزار نعمت ها و دارایی های خود باشید، خداوند برکات بیشتری را وارد زندگی شما خواهد کرد.

.شکرگزاری قوی ترین ارتعاش در جهان هستی است، هر چه بیشتر شکرگزار نعمت هایتان باشید، برکات بیشتری وارد زندگی شما خواهد شد
…….ادامه دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.