تاریخ انتشار : سه شنبه 27 دی 1401 - 7:36
کد خبر : 7594

شورای اداری شهرستان کرمان باحضور دکتر بیگ زاده معاون استاندار

شورای اداری شهرستان کرمان باحضور دکتر بیگ زاده معاون استاندار
معاون استاندار کرمان: شهروندان باید از حقوق خود در دستگاه اداری مطلع باشند .

شورای اداری شهرستان کرمان با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان برگزار شد.
به گزارش نسیم صبا: علی بیگ‌زاده ۲۵ دی ماه در جلسه شورای اداری شهرستان کرمان اظهار داشت: کرمان در روزهای گذشته شاهد رویداد بزرگی بود که بسیاری از نگاه‌ها را به این استان معطوف کرد.
وی به برگزاری سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی اشاره داشت و گفت: دشمن تمام ابزارهای تبلیغاتی خود را به کار گرفت که سومین سالگرد شهادت حاج قاسم را تحت‌الشعاع قرار دهد، اما آزادی‌خواهان جهان و عاشقان آن شهید از سراسر ایران و جهان آمدند و از نزدیک در این مراسم حضور یافتند.
بیگ‌زاده ادامه داد: بخش عظیمی از برگزاری مراسم سالگرد شهادت سردار دل‌ها به‌ عهده مدیران شهرستان کرمان و فرمانداری کرمان بود و که از آنها تقدیر می‌کنیم.
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان در ادامه ضمن تقدیر از مدیران جهادی شهرستان به سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری اشاره داشت و در باب مهندسی نقش و ساختار دولت، گفت: دولت باید کوچک، پاسخ‌گو و شفاف و تسهیل‌گر باشد.
وی همچنین اهمیت توسعه دولت الکترونیک را در راستای سرعت، صحت و دقت کار و ارائه خدمت به شهروندان دانست.
بیگ‌زاده، مهم‌ترین سرمایه هر مدیر و مجموعه‌ای را سرمایه انسانی آن عنوان کرد و گفت: مدیرانی که زیرمجموعه خودشان را ضعیف نگه داشته‌اند هیچ‌گاه موفق نبودند و وظیفه ما توانمندسازی زیرمجموعه مدیریتی است.
وی گفت: دولت ما باید نمادی از فرهنگ اسلامی و انقلابی باشد. ما باید نسبت‌ به حقوق متقابل مردم آگاهی‌بخشی کنیم و مردم از حقوق خود در دستگاه اداری ما مطلع باشند.
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان در بحث مدیریت بیماری کرونا و مقابله با آن بر استفاده از ماسک و تزریق دوز یادآور و همچنین فاصله‌گذاری اجتماعی در ادارات بین کارمندان و ارباب رجوع تأکید کرد.
بیگ‌زاده همچنین با توجه به برودت دمای هوا و کاهش فشار گاز در مناطقی از کشور، خواستار صرفه‌جویی در مصرف انرژی در ادارات شد.
علی بابایی فرماندار کرمان در شورای اداری شهرستان کرمان، اهم مشکلات شهرستان را ذکر کرد و گفت: شهرستان کرمان، ادارات حساس و مهم و خدمت رسانی از جمله صنعت و معدن، فرهنگ و ارشاد اسلامی و میراث فرهنگی را ندارد.
وی دومین مشکل شهرستان کرمان را عدم توازن اعتبارات بیان کرد و گفت: شهرستان کرمان با مناطق محروم مواجه است اما به واسطه بالا بودن شاخص‌های توسعه‌یافتگی شهرستان، این نقاط از اعتبارات مناطق محروم دور می‌مانند.
بابایی به قدمت بالای واحدهای آموزشی در مرکز استان نیز اشاره داشت و گفت: علی‌رغم حضور فعال مدارس غیرانتفاعی، سرانه فضای آموزشی شهرستان کرمان ۴۶ نفر است در حالی که سرانه فضای آموزشی در برخی شهرهای جنوب استان استان ۱۳ نفر است.
فرماندار کرمان، ارتقای زیرساخت‌های شهر کرمان به واسطه نزار مطهر شهید سلیمانی و حضور زائران مورد تاکید قرار داد.
بابایی گفت: در بحث تغییر الگوی کشت، اقدامات خوبی صورت‌ گرفته و هر منطقه بر حسب شرایط الگوی کشت مدنظر است.
وی بیان داشت: مجموعه شهرستان کرمان اولین شهرستانی است که همه نقاط پایش تصویری آن کامل شده‌ است. پوشش گازرسانی نیز به ۹۹ درصد رسیده و تا پایان سال آینده به صددرصد خواهد رسید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.