تاریخ انتشار : شنبه 6 خرداد 1402 - 6:01
کد خبر : 10285

شهید شاخص بسیج رسانه کشور در کرمان معرفی شد

شهید شاخص بسیج رسانه کشور در کرمان معرفی شد
شهید عبدالمهدی مغفوری طی مراسمی شامگاه پنجشنبه با حضور معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین به عنوان شهید شاخص بسیج رسانه کشور در محل گلزار شهدای کرمان معرفی شد.

به گزارش نسیم صبا ازایرنا، شهیدعبدالمهدی مغفوری در سال ۱۳۳۵ در کرمان به دنیا آمد و سمت های مختلفی مانند مسئول روابط عمومی در لشکر ۴۱ ثارالله کرمان و در دوران دفاع مقدس بعهده داشت.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین در حاشیه این آیین و در جمع خبرنگاران با اشاره به ویژگی های شهید عبدالمهدی مغفوری گفت: شهدای ما همه یک رسانه تاثیر گذار بودند، اما شهید مغفوری ویژگی های خاصی در کرمان و لشکر ۴۱ ثارالله داشت،
سردار حسین معروفی با بیان اینکه این شهید بزرگوار در تبلیغات، روابط عمومی، فرماندهی فعال بود تصریح کرد: شهید مغفوری یک سخنور بود، اما سخنور معمولی نبود و با دین، قرآن و اهل بیت(ع) حرف می زد و شخصیت عملگرا بود.

وی تاکید کرد: همه وجود این شهید تسلیم خدا و اهل بیت بود و گفتمان او گفتمان سیدالشهدا(ع) و عاشورا بود و نفوذ معنوی داشت.

معاون هماهنگ کننده بسیج بیان کرد: شهید مغفوری بر قلوب همه حاکم و فراتر از یک فرمانده بود و نقش رسانه‌ها و فضای مجازی در معرفی این شهید به‌عنوان نماد شرافت و بزرگی موثر خواهد بود.

وی ادامه داد: این شهید بزرگوار در سطح ملی به عنوان شهید شاخص بسیج رسانه معرفی می شود و یادواره ملی برای معرفی شهید مغفوری در دستور کار است تا شخصیت شهید عزیز را به زیبایی برای جامعه معرفی کنیم.

سردار معروفی خاطر نشان کرد: با معرفی شهید مغفوری در واقع و در نظام تربیتی مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی معرفی می‌شود و منظور از این مکتب چه است.

شهید عبدالمهدی مغفوری در خانواده ای مذهبی رشد کرد و در دوران رژیم پهلوی به مبارزه بر ضد رژیم ستم شاهی پرداخت و پس از پیروزی انقلاب اسلامی به کسوت لباس پاسداری درآمد.

شهید مغفوری در دوران دفاع مقدس در مقاطع مختلف حضور اثر گذاری در لشکر ۴۱ ثارالله کرمان داشت و عاقبت پس از جهادی بی وقفه در سال ۱۳۶۴ و در جریان عملیات کربلای چهار به فیض شهادت نائل آمد و امروز مزار این شهید عارف امروز محل زیارت و توجه مردم است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.