تاریخ انتشار : سه شنبه 3 اسفند 1400 - 15:26
کد خبر : 610

شمسایی به تهدید خبرنگار توسط فرماندار رفسنجان واکنش نشان داد

شمسایی به تهدید خبرنگار توسط فرماندار رفسنجان واکنش نشان داد
مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی با انتشار مطلبی کوتاه در فضای مجازی نسبت به اقدام فرماندار رفسنجان در تهدید یک‌خبرنگار واکنش نشان داد.

مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی با انتشار مطلبی کوتاه در فضای مجازی نسبت به اقدام فرماندار رفسنجان در تهدید یک‌خبرنگار واکنش نشان داد.

به گزارش نسیم صبا از مهر، ایمان شمسایی مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی با انتشار مطلبی کوتاه در فضای مجازی نسبت به اقدام فرماندار سیرجان در تهدید یک‌خبرنگار واکنش نشان داد.

شمسایی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

«دهان خبرنگار می‌زنید؟ قرار بود مردم ولی‌نعمت مسوولان باشند، خبرنگار هم صدای مردم است. گوش و چشم مردم.

پ.ن: فیلمی در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود که فرماندار رفسنجان به یک خبرنگار توهین می‌کند. باید اصل ماجرا را جویا شد و حتماً پیگیری خواهیم کرد. فرضا پای تمایلات شخصی هم وسط باشد، باز این مسئولان هستند که باید سعه صدر و عفت گفتار داشته باشند.»

در پی انتشار این فیلم خانه مطبوعات استان کرمان هم اطلاعیه ای صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است:

از ظهر روز گذشته که اولین گزارش درباره پاسخ خارج از عرف سرپرست فرمانداری رفسنجان به یکی از خبرنگارانِ عضو دریافت شد پیگیری موضوع در دستور کار خانه قرار گرفت. بر همین مبنا مدیرعامل خانه مطبوعات استان حسبِ وظیفه ذاتی خانه در دفاع از آزادی بیان و دفاع از حقوق خبرنگاران، مذاکراتی را با استاندار محترم، سرپرست محترم معاونت سیاسی، امنیتی استانداری و مدیرکل روابط عمومی استانداری انجام و ضمن ابراز تاسف از رفتار ناشایست سرپرست فرمانداری، خواستار انجام اقدامات لازم و ضروری در مواجهه با این موضوع شد. خانه مطبوعات استان کرمان ضمن غیرقابل توجیه دانستن رفتار سرپرست فرمانداری رفسنجان، پیگیری های خود را تا رسیدن به نتیجه قابل قبول ادامه خواهد داد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.