تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 فروردین 1401 - 21:48
کد خبر : 1348

شمسایی: اولویت کادرفنی، نظم است / برای من تیم ملی مهم است نه اسم

شمسایی: اولویت کادرفنی، نظم است / برای من تیم ملی مهم است نه اسم
سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: نظم تیمی برای ما در اولویت است و در این راه برای ما تیم ملی مهم است نه اسم بازیکن.

به گزارش نسیم صبا ازایرنا، نفرات انتخابی تیم ملی فوتسال کشورمان امروز برای گرفتن تست کرونا راهی هتل شدند و در حال حاضر منتظر جواب تست های خود هستند. پیش از شروع تست گیری قرار بود بازیکنان در ساعت مقرر وارد هتل شوند اما احمد اسماعیل پور و بهروز عظیمی با تاخیر رسیدند و همین موضوع باعث شد تا وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال آن ها را به جمع اردونشینان نپذیرد. این موضوع نشان می دهد شمسایی در همین ابتدای کار اهمیت خاصی به نظم تیمی خود می دهد.

شمسایی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا در خصوص برنامه تیم ملی اظهار داشت: امروز همه در هتل پارسیان اوین جمع شدند تا برای شروع اردو، تست پی‌سی‌آر بدهند. در حال حاضر نیز بازیکنان ۲ نفر ۲ نفر به اتاق های خود رفتند تا ساعت هشت شب جواب تست ها بیاید.

وی ادامه داد: کار اصلی ما فردا صبح شروع می شود. تمرینات تا ششم فروردین ادامه دارد و یک تعداد بازیکن از ما جدا می شوند. بعد از آن با تعداد بازیکنان کمتر تا نهم فروردین ادامه می دهیم و سپس سه روز تعطیلی داریم.

شمسایی افزود: روز دوازدهم دوباره تست کرونا گرفته می شود و به دلیل پروتکل های AFC روز شانزدهم یعنی چهار روز زودتر به قرقیزستان سفر خواهیم کرد تا در مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا شرکت کنیم.

سرمربی جدید تیم ملی فوتسال کشورمان بیان کرد: امروز به صورت کامل برنامه ها را برای بازیکنان تشریح کردم. یک سری بازیکنان جوان داریم که باید با تلاش زیاد بتوانند خود را نشان دهند. من در دو دوره تغییر نسل حضور داشتم و می دانم این کار سخت است اما من و همکارانم در کادر فنی هیچ ترسی از این موضوع نداریم.

وی ادامه داد: دوست داریم کسانی که خوب هستند، حقشان را بگیرند. حق گرفتنی است. سه گلر و ۱۱ بازیکن مسافر قرقیزستان می شوند و واقعا انتخاب این نفرات برای یک تورنمنت بسیار سخت است اما امیدوارم اشتباه نکنیم. البته این آخر کار برای کسانی که با ما نمی آیند، نیست.

شمسایی افزود: باید به بازیکنانی هم که در جمع این نفرات نیستند بگویم که هر زمان خودشان را به کاردفنی نشان بدهند، آن ها را دعوت خواهیم کرد. قطعا بازیکن خوب از چشم ما دور نمی ماند. مهم این است که در یک فضای دوستانه و تلاش زیاد به خواسته های خود برسیم. ما عین یک برادر بزرگتر، تجربیات خود را در اختیار بازیکنان قرار می دهیم.

وی در مورد خط زدن نام دو بازیکن به دلیل دیر رسیدن به محل اردو تصریح کرد: برای ما نظم اهمیت بسیار بالایی دارد. نظم یعنی بازیکن جایگاه خود و مربی را بداند و این را متوجه شود که باید به ساعتی که برای آن ها اعلام شده، تمکین کند. ما از جزییات به کلیات می رسیم. برای ما هیچ اسمی فرق ندارد. مهم سربلندی تیم ملی کشورمان است. حتی شده با بازیکنان ناشناخته کار را شروع می کنیم و با تلاش زیاد به نتیجه دلخواه می رسیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال عنوان کرد: جا دارد همین جا از ته دل از ابوالفضل کریمیان سرپرست تیم ملی تشکر کنم که با وجود کار مهمی که در مشهد دارد، زودتر از همه به محل اردو آمد و همه کار ها را با جدیت پیگیری کرد. بازیکن باید بداند وقتی یک بزرگتر به این شکل به تیم ملی متعهد است، او هم باید به همین شکل رفتار کند.

شمسایی اظهار داشت: از باشگاه ها هم تشکر می کنیم که بستر دعوت از بازیکنان را فراهم کردند. ما از همه باشگاه ها به جز یک تیم، بازیکن دعوت کردیم. دست کمک ما به سمت همه اهالی فوتسال دراز است و اگر کسی بخواهد در این راه به ما کمک کند، استقبال می کنیم.

وی در خصوص کادرفنی خود نیز بیان کرد: در حال حاضر مصطفی نظری و شهاب سفال‌منش من را در تیم ملی همراهی می کنند. با صحبت هایی که با احسان اصولی رییس کمیته فوتسال، میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال و هیات رییسه داشتیم، به این نتیجه رسیدیم که این تورنمنت را سه نفره برویم و بعد از آن در مورد اضافه شدن یک نفر به کادرفنی صحبت کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال در پاسخ به این پرسش که آیا این مربی خارجی است یا خیر گفت: نمی دانم بگویم چه کسی به ما اضافه خواهد شد. ما باید فضای فدراسیون را در نظر بگیریم و ببینیم چه کسی می تواند با اضافه شدن به کادرفنی، می تواند به تیم ملی کمک کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.