تاریخ انتشار : جمعه 15 بهمن 1400 - 20:02
کد خبر : 418

سرمایه‌گذاری هزار میلیارد تومانی در شهرستان راور شکوفایی منطقه را به دنبال دارد

سرمایه‌گذاری هزار میلیارد تومانی در شهرستان راور شکوفایی منطقه را به دنبال دارد

به گزارش نسیم صبا ازایرنا، علی زینی وند روز جمعه در آیین افتتاحیه، کلنگ زنی ونیز بازید از چند پروژه صنعتی در شهرستان راور همزمان با دهه مبارک فجر افزود: برای تشویق سرمایه گذاران باید بخش هایی از شهرستان مورد مطالعه قرار گیرد تا بتوانیم جزو مناطق محروم محاسبه کنیم و امتیازاتی برای سرمایه گذاران

به گزارش نسیم صبا ازایرنا، علی زینی وند روز جمعه در آیین افتتاحیه، کلنگ زنی ونیز بازید از چند پروژه صنعتی در شهرستان راور همزمان با دهه مبارک فجر افزود: برای تشویق سرمایه گذاران باید بخش هایی از شهرستان مورد مطالعه قرار گیرد تا بتوانیم جزو مناطق محروم محاسبه کنیم و امتیازاتی برای سرمایه گذاران در این زمینه در نظر گرفته شود. 

استاندار کرمان گفت: یکی از دغدغه های نمایندگان مجلس این است که شهرستان به صورت یکپارچه جزو مناطق محروم استان قلمداد نمی شود. 

وی ادامه داد: البته طی یکی ۲ سال اخیر اقدامات مطلوبی در این شهرستان انجام گرفته و نسبت به ۲ سال قبل پیشرفت بسیار خوبی شاهد هستیم که سرمایه گذاری هزار میلیارد تومانی از جمله آنهاست.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه واحد روکش لاستیک های بزرگ مقیاس نیز در این شهرستان مجموعه خوبی است خاطرنشان کرد: همچنین کارخانه آسفالت یک مجموعه ارزشمند در حوزه مصالح جاده ای و ساختمانی است.

وی با بیان اینکه شهرستان راور ویژگی های خاص خودش را دارد گفت: فرش دستباف شهرستان شهرت جهانی دارد که باید مورد توجه قرار گیرد و احیا شود؛ از سال گذشته که در این حوزه بازدید شد اقدامات خوبی انجام گرفت و در آستانه این هستیم که به عنوان شهر ملی فرش دستباف ثبت شود.

استاندار کرمان بیان داشت: در حوزه کشاورزی نیز این شهرستان دارای ظرفیت هایی است.

وی خاطرنشان کرد: در این سفر مسائل و مشکلات واحدهای صنعتی با نمایندگان مجلس تشریح شد و به دنبال رفع این مشکلات هستیم.

سرمایه‌گذاری هزار میلیارد تومانی در شهرستان راور شکوفایی منطقه را به دنبال دارد

به گزارش ایرنا پروژه بوته سازی کارخانه بریکت سازی شهرستان راور با سرمایه گذاری ۱۲۰ میلیارد تومانی و اشتغال ۶۰ نفر مستقیم و ۱۸۰نفر غیر مستقیم اولین پروژه افتتاح شده امروز با حضور استاندار کرمان بود.

همچنین ساخت کوره تولید آهن اسفنجی شرکت فولاد راور نیز با ۵۰ نفر اشتغال آغاز شد. 

استاندار کرمان به همراه جمعی از مسئولان از خط یک و ۲ پروژه تولید آهن اسفنجی این مجموعه نیز بازدید کردند. این پروژه اکنون با ۲۵۰ نیرو به صورت مستقیم و ۸۰۰ نفر به صورت غیرمستقیم مشغول به فعالیت است. 

سرمایه‌گذاری هزار میلیارد تومانی در شهرستان راور شکوفایی منطقه را به دنبال دارد

همچنین در ادامه سفر استاندار کرمان به راور از روند ساخت پروژه فولادسازی این شهرستان بازدید شد؛ این پروژه با ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی قرار است تا پایان سال ۱۴۰۱ به بهره برداری برسد. آنطور که متولیان آمار می دهند با بهره برداری از پروژه فولادسازی زمینه اشتغال ۲۵۰ نفر به صورت مستقیم فراهم می شود. 

همچنین کارخانه آسفالت منطقه راور با ظرفیت ۲۰۰ هزار تن آسفالت توسط بخش خصوصی با سرمایه گذرای ۶۰۰ میلیارد ریالی و اشتغالزایی ۶۰ نفر از جوانان این منطقه به بهره برداری رسید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.