تاریخ انتشار : شنبه 30 مهر 1401 - 6:22
کد خبر : 5090

زیرساخت‌های آب و برق طرح مسکن مهر در واحدهای آماده، تامین شده است

زیرساخت‌های آب و برق طرح مسکن مهر در واحدهای آماده، تامین شده است
نماینده تام‌الاختیار وزیر نیرو در طرح‌های ملی مسکن گفت: زیرساخت‌های آب و برق و فاضلاب موردنیاز در طرح‌های مسکن مهر که به اتمام رسیده است تامین شده و در حال حاضر هیچ واحدی در طرح مسکن مهر بدون آب و برق نداریم.

«موسی زارع پور» در گفت‌وگوی با خبرنگار اقتصادی ایرنا افزود: شعار و سیاست وزارت نیرو آن است که پا به پای دولت سیزدهم در تامین زیرساخت‌های آب و برق و فاضلاب طرح‌های ملی مسکن از جمله طرح نهضت همراهی لازم را داشته باشد.

وی ادامه داد: اکنون در طرح مسکن مهر هیچ سایتی که معطل آب و برق باشد، نداریم و زیرساخت‌های لازم تدارک دیده شده است.

نماینده وزیر نیرو در طرح‌های مسکن گفت: تامین زیرساخت‌های آب و برق و فاضلاب در مسکن مهر در برخی شهرها از محل ظرفیت‌های ذخیره انجام شده تا مردم در این زمینه مشکلی نداشته باشند و با تامین اعتبارات مکفی، ارایه و تامین خدمات پایدار در دستور کار قرار خواهد گرفت.

زارع پور افزود: اگرچه برای تامین این زیرساخت‌ها برخی نیازهای مالی و منابع اعتباری تامین نشده است، اما وزارت نیرو تمام تلاش خود را به کار گرفت تا نیازهای مردم را برطرف کند و در این زمینه دچار مشکل نباشند.

وی بیان کرد: طراحی و ساخت پروژه‌های نهضت ملی مسکن نیازمند برنامه‌ریزی‌ و همکاری بخش‌های مختلف دولت است، به خصوص در زمینه مکان‌یابی نقاطی که برای ساخت مسکن در نظر گرفته می‌شود، حتماً بایستی با هماهنگی وزارت نیرو باشد تا به‌راحتی بتوان زیرساخت‌های آب و برق و فاضلاب آن را تامین کرد.

نماینده وزیر نیرو در طرح‌های مسکن بر ضرورت همکاری دو وزارتخانه راه و شهرسازی و نیرو و سازمان برنامه و بودجه برای احداث طرح‌های مسکن تاکید کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.