تاریخ انتشار : جمعه 5 فروردین 1401 - 20:58
کد خبر : 1409

رییس سازمان اورژانس کشور:رعایت قوانین مهمترین عامل بازدارنده حوادث ترافیکی است

رییس سازمان اورژانس کشور:رعایت قوانین مهمترین عامل بازدارنده حوادث ترافیکی است
رییس سازمان اورژانس کشور گفت: نیروهای اورژانس در آمادگی کامل هستند اما پای‌بندی به رعایت قوانین، مهمترین عامل بازدارنده از حوادث ترافیکی است.

به گزارش روز جمعه پایگاه خبری اورژانس سبزوار، جعفر میعادفر در حاشیه بازدید از پایگاههای اورژانس جاده ای سبزوار افزود:در استان خراسان رضوی به عنوان یکی از استانهایی که میزبان تعداد زیادی از زائران و مسافران نورزوی است هماهنگی بین بخشی خوبی بین دستگاههای خدمات رسان ایجاد شده است.

وی ادامه داد:با پای‌بندی به رعایت قوانین حجم حوادث ترافیکی نسبت به سنوات گذشته کاهش داشته که باید رعایت قوانین در همه نقاط کشور نهادینه شود.

رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی سبزوار نیز گفت: ۳۰۰ کارشناس اورژانس ۱۱۵ در قالب ۳۰ پایگاه اورژانس در این دانشگاه آماده‌ خدمات‌رسانی به زائران و مسافران نوروزی هستند.

دکتر عباس کافی افزود: این نیروهای اورژانس با استفاده از ۵۰ دستگاه آمبولانس، یک فروند بالگرد اورژانس هوایی مستقر در بیمارستان واسعی، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک ایستگاه سلامت مستقر در پلیس راه در طرح نوروزی فعالیت می کنند.

وی اضافه کرد: با توجه به افزایش چشمگیر بار ترافیکی در ایام تعطیلات نوروزی در جاده ها و مسیرهای مواصلاتی غرب خراسان رضوی، تمهیدات لازم برای پاسخگویی به حوادث پرتلفات رانندگی و ترافیکی این ایام در دستور کار اورژانس ۱۱۵ قرار گرفته است.

۳۷ مرکز بهداشتی و درمانی، ۱۹۴ خانه بهداشت و ۶ بیمارستان زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی سبزوار به جمعیت شهرستان‌های جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می‌کنند.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.