تاریخ انتشار : شنبه 14 اسفند 1400 - 18:25
کد خبر : 911

روی نقاط ضعف استقلال کار کرده‌ایم/ این بازی هم فینال است

روی نقاط ضعف استقلال کار کرده‌ایم/ این بازی هم فینال است
سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: روی نقاط ضعف و قوت استقلال کار کرده‌ایم و امیدوارم از موقعیت‌هایمان نهایت استفاده را ببریم

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: روی نقاط ضعف و قوت استقلال کار کرده‌ایم و امیدوارم از موقعیت‌هایمان نهایت استفاده را ببریم.

به گزارش نسیم صبا ازمهر، تیم فوتبال گل گهر فردا یکشنبه در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی میهمان تیم استقلال است.

امیر قلعه نویی سرمربی گل گهر پیش از تقابل با استقلال گفت: این بازی هم مثل چند بازی قبل ما مثل یک فینال است. شرایط جدول برای ما و استقلال حساس است. ما می‌خواهیم نزدیک به بالادستی‌ها باشیم و تیم‌های پایین‌تر ما را تعقیب می‌کنند. استقلال هم در کورس قهرمانی است و به امتیاز نیاز دارد.

سرمربی گل گهر ادامه داد: امیدوارم بازی خوبی باشد. از تک تک بازیکنانم به خاطر اینکه در چهار هفته اخیر زحمات زیادی کشیدند، تشکر می‌کنم. بعد از آن اتفاقی که افتاد (کسر امتیاز از گل گهر) شاید کمتر تیمی می‌توانست برگردد ولی ما توانستیم تا حدودی خودمان را بازیابی کنیم و نتایج خوبی بگیریم.

قلعه نویی خاطرنشان کرد: از چهار بازی قبل ۱۰ امتیاز گرفته‌ایم و شرایطمان بهتر شده است. در این چند روز روی نقاط ضعف و قوت استقلال کار کرده‌ایم. امیدوارم فردا بچه‌ها برنامه‌های تاکتیکی را به نحو احسن انجام بدهند و از نظم و ساختار دفاعی و موقعیت‌ها نهایت استفاده را ببرند.

به گفته قلعه نویی، گل گهر برای این مسابقه مصدوم و محروم ندارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.