تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 بهمن 1401 - 8:29
کد خبر : 8087

رشد ۴.۵ درصدی اقتصاد استان کرمان در سال جاری

رشد ۴.۵ درصدی اقتصاد استان کرمان در سال جاری
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان گفت: رشد اقتصادی استان امسال چهار و نیم درصد بوده و در برنامه کشوری 7.7 درصد دیده شد که با توجه به ظرفیت های استان و کار جهادی می توانیم به این عدد برسیم.

امیر حسن زاده شامگاه ۱۱ بهمن ماه در جلسه شورای اداری استان کرمان با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر جهاد تبیین اظهار کرد: با توجه به عملیات روانی دشمن، متاسفانه برخی از مسئولان هم باور کرده اند که جمهوری اسلامی خدمت نکرده اما باید خدمات نظام را ببینیم و به مردم اطلاع رسانی کنیم.

وی با اشاره به اقدامات دولت سیزدهم در حذف ارز ترجیحی و ساماندهی مصرف آرد افزود: همه دولت ها از ابتدای انقلاب کار کرده اند اما دولت سیزدهم کارهایی انجام داده که کسی جرات نداشته است.

سرپرست معاونت امور اقتصادی استانداری کرمان در ادامه با بیان اینکه سرمایه گذاران زیادی مراجعه می کنند و فرصت های زیادی برای انرژی، نیروی کار، دریای آزاد و … در کشورمان وجود دارد، گفت: ۹۹ پروژه قابل افتتاح توسط بخش خصوصی در دهه فجر در استان داریم که ۴۳۹۴ میلیارد تومان میزان سرمایه گذاری آنهاست و برای ۲۱۱۱ نفر به صورت مستقیم و ۴۲۲۱ نفر غیرمستقیم اشتغال ایجاد کرده اند.

وی با بیان اینکه از محل تبصره ۱۶ در سال جاری نزدیک به ۱۲۴۱ میلیارد تومان تسهیلات برای مشاغل خرد در استان کرمان پرداخت شده، اظهار کرد: رشد اقتصادی استان امسال چهار و نیم درصد بوده و در برنامه کشوری ۷.۷ درصد دیده شد که با توجه به ظرفیت های استان و کار جهادی می توانیم به این عدد برسیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.