تاریخ انتشار : دوشنبه 11 بهمن 1400 - 8:56
کد خبر : 261

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کرمان: ۴۲ درصد اهداف اشتغال زایی در کرمان محقق شده است

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کرمان: ۴۲ درصد اهداف اشتغال زایی در کرمان محقق شده است

به گزارش نسیم صبا ازمهر، جعفر رودری در جلسه اقتصاد مقاومتی کرمان با تاکید بر لزوم شتاب بخشی به اجرای پروژه‌های اقتصاد مقاومتی و رفع موانع تولید در استان کرمان اظهارداشت: باید دستگاه‌های مرتبط تلاش خود را در این زمینه روز افزون کنند. وی تصریح کرد: در استان کرمان ۵۷۵ مورد طرح در زمینه اقتصاد مقاومتی تعریف شده است

به گزارش نسیم صبا ازمهر، جعفر رودری در جلسه اقتصاد مقاومتی کرمان با تاکید بر لزوم شتاب بخشی به اجرای پروژه‌های اقتصاد مقاومتی و رفع موانع تولید در استان کرمان اظهارداشت: باید دستگاه‌های مرتبط تلاش خود را در این زمینه روز افزون کنند.

وی تصریح کرد: در استان کرمان ۵۷۵ مورد طرح در زمینه اقتصاد مقاومتی تعریف شده است که تعداد اندکی از آنها برش ملی دارند و بقیه در استان کرمان باید اجرا شوند.

وی عنوان کرد: نقش معین‌های اقتصادی در اجرای این طرح‌ها بسیار زیاد است و ۲۳۴ مورد نیز مربوط به ادارات دولتی و اعتبارات در این بخش است.

رودری بیان کرد: از معین‌های اقتصادی می‌خواهیم به تعهدات خود در مناطق محروم پیابند باشند و برای اجرای این طرح‌ها تلاش را مضاعف کنند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان گفت: در مجموع این پروژه‌ها ۶۹ درصد پیشرفت فیزیکی دارند که طبق برنامه ریزی های صورت گرفته ۱۳ درصد از برنامه ریزی انجام شده عقب هستیم که در این خصوص باید برنامه ریزی انجام شود.

وی گفت: در بخش اشتغال نیز تعهدات انجام شده ۴۲ درصد محقق شده است و برای اجرای کامل تعهدات باید تلاش بیشتری انجام شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.