تاریخ انتشار : دوشنبه 9 آبان 1401 - 7:30
کد خبر : 5337

رئیس‌جمهور: امنیت و آرامش کشور ثمره خون شهدایی چون شهید «علی‌وردی» است

رئیس‌جمهور: امنیت و آرامش کشور ثمره خون شهدایی چون شهید «علی‌وردی» است
رئیس جمهور: امنیت خط قرمز دولت و ملت ایران است و به هیچ عنوان اجازه نخواهیم داد طراحی دشمن برای خدشه دار کردن این سرمایه‌ ملی و ارزشمند عملی شود.

به گزارش نسیم صبا ازایرنا، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، در گفتگوی تلفنی با خانواده شهید آرمان علی‌وردی که عصر روز یکشنبه انجام شد، ضمن عرض تسلیت به خانواده شهید آرمان علی‌وردی، از رشادت و بصیرت آن شهید بزرگوار تمجید کرد و گفت: شهادت این جوان برومند، نماد از جان‌گذشتگی برای صیانت از امنیت و آرامش کشور است و مردم قدر چنین مجاهدتی را می‌دانند.

رئیس جمهور امنیت و آرامش کشور را ثمره خون دهها و صدها شهید همچون شهید علی‌وردی دانست و افزود: امنیت خط قرمز دولت و ملت جمهوری اسلامی ایران است و به هیچ عنوان اجازه نخواهیم داد، طراحی دشمن برای خدشه دار کردن این سرمایه‌ ملی و ارزشمند عملی شود.

آیت‌الله رئیسی حضور غیرتمندانه شهید علی‌وردی و امثال او در صحنه دفاع از امنیت را الهام‌بخش و روشنگر خواند و گفت: خون این شهید بزرگوار و سایر شهدای مدافع امنیت، با آشکار کردن ماهیت واقعی بدخواهان کشور، رشد بصیرت و آگاهی بیشتر مردم را در پی خواهد داشت.

شهید مدافع امنیت آرمان علی وردی، در پی اغتشاشات اخیر در تهران به شهادت رسید و امروز پیکر پاک او با مشایعات پرشور مردم به خاک سپرده شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.