تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 دی 1401 - 8:07
کد خبر : 7438

دکتر ساداتی وزیر جهاد کشاورزی: هدف برگزاری هفتمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات کشاورزی، نهاده ها و سیستم‌های نوین آبیاری افزایش ارتباط تولیدکنندگان وتبادل نظرات علمی است.

دکتر ساداتی وزیر جهاد کشاورزی:  هدف برگزاری هفتمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات کشاورزی، نهاده ها و سیستم‌های نوین آبیاری افزایش ارتباط تولیدکنندگان وتبادل نظرات علمی است.
هفتمین نمایشگاه بین‌­المللی ماشین‌­آلات کشاورزی، نهاده‌­ها و سیستم­‌های نوین آبیاری با شعار تولید ایرانی، رونق ایرانی و سرافرازی ملی از روز 19 دی ماه 1401 به مدت 4 روز در محل نمایشگاه بین­‌المللی تهران آغاز به کار کرد ودراین نمایشگاه روابط عمومی سازمان و شرکت های کشاورزی استان کرمان در سالن شماره 5 حضور دار

به گزارش نسیم صبا:در افتتاحیه این مراسم دکتر رضازاده رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: این نمایشگاه می تواند به ارتقاء بخش کشاورزی کمک نماید و در این نمایشگاه ۱۲ سالن به بخش کشاورزی اختصاص یافت و بزرگترین نمایشگاهی است که تا کنون برگزار شده است.

رئیس کمیسیون کشاورزی آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی در این آیین گفت: بخش کشاورزی، یکی از بخش های مهم و تأثیرگذار است و بزرگترین بخش خصوصی کشور با ۴ میلیون بهره ­بردار محسوب می شود.

وی افزود: با مدیریت خوب و برنامه ریزی درست قطعا به یک نقطه مطلوب خواهیم رسید.

رئیس کمیسیون کشاورزی آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حال حاضر امنیت غذایی بسیار اهمیت دارد، افزود: آنچه که لازم است برای هموار کردن بخش کشاورزی و تولید با کیفیت تر، فراهم است و کمیسیون آماده شنیدن پیشنهادات و انتقادات بهره برداران می باشد.

وی خاطرنشان کرد: در بحث بیمه محصولات کشاورزی بی اعتمادی ایجاد شده بود که خداروشکر مشکل حل شد و قرار شد در راستای صندوق بیمه محصولات دولت کمک کند.


دکتر ساداتی وزیر جهاد کشاورزی بیان داشت: پایداری تامین غذایی به عهده ماست و در کشاورزی قراردادی پیشرفت خوبی داشته ایم.

وی افزود: در بخش صدور اسناد پیشرفت صد در صدی داشته ایم و همه کشاورزان صاحب سند تک برگ می شوند.


دکتر ساداتی خاطرنشان کرد: در بخش صادرات تلاش می کنیم مشکلات این حوزه را برطرف کنیم و با رشد خوبی در این حوزه مواجه هستیم و ۴۵ درصد رشد سرمایه گذاری داشته ایم.

وی تصریح کرد: دغدغه های تولید کنندگان کیفیت است که همه با هم تلاش می کنیم این اتفاق رویدهد و محصول ارزان و ایرانی در دسترس باشد.

دکتر ساداتی خاطر نشان کرد: اخیرا ظرفیتی تحت عنوان نشانه سلامت تعریف شده است و محصولات ایرانی با دریافت این نشان اعتماد مردم را می توانند به محصولات خود جذب کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.