تاریخ انتشار : جمعه 27 اسفند 1400 - 16:42
کد خبر : 1205

دولت مشکلات کرمان را به صورت میدانی بررسی کند

دولت مشکلات کرمان را به صورت میدانی بررسی کند
خطیب جمعه کرمان گفت: از رئیس جمهور تقاضا دارم به استان کرمان سفر و به وضعیت مردم رسیدگی کند چراکه مردم در این استان مشکلات زیادی دارند.

به گزارش نسیم صبا ازمهر، حجت الاسلام مهدی عرب پور ظهر جمعه در نماز جمعه ضمن توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: همه ما باید در تمام ایام رعایت تقوای الهی را داشته باشیم و خداوند را ناظر و حاضر بدانیم.

وی ضمن تبریک ولادت حضرت مهدی (عج)، افزود: دلیل غیبت آن حضرت یکی از اسرار الهی است که اهل بیت (ع) آن را نیز بیان نکرده‌اند از دیگر دلایل غیبت امام زمان (ع) عدم بیعت با هیچکدام از خلفای زمان است همچنین امتحان مردم یکی دیگر از دلایل غیبت آن حضرت بیان شده است.

خطیب جمعه کرمان ضمن گلایه از تزئین شهر کرمان در ایام نیمه شعبان گفت: وقتی امسال را با سال‌های قبل مقایسه می‌کنیم، متأسفانه تزئین شهر کم رنگ تر بوده است.

وی همچنین روز سربازان گمنام امام زمان (ع) را تبریک گفت و افزود: در هفته گذشته خبر جانسوز گردن زدن ۸۱ انسان را در کشور صعودی شنیدیم که بسیار تأسف بار بود و ۴۱ نفر از اینها شیعه بودند لذا این عمل را به شدت محکوم می‌کنیم.

وی با بیان این مطلب که هیچ صدایی از مدعیان بشر از این حادثه در نیامد، تصریح کرد: از اقدام شجاعانه و قاطعانه سپاه همیشه قهرمان را نسبت به هدف قرار دادن مقر جاسوسی صهیونیست‌ها در خاک عراق تشکر می‌کنیم.

حجت الاسلام عرب پور عنوان کرد: موضع گیری مسئولین عراق نسبت به هدف قرار دادن پایگاه موساد قابل نقد و گلایه است چراکه صهیونیست‌ها از خاک این کشور برا ی اهداف باطل خود استفاده می‌کنند.

وی افزود: در پایان سالج اری و آغاز سال جدید قرار داریم من خواهش می‌کنم به یاد فقرا باشید چراکه خیلی‌ها توان خرید البسه فرزندان خود در سال جدید را ندارند.

وی اظهار داشت: من از رئیس جمهور تقاضا دارم به استان کرمان سفر کنند و به وضعیت مردم رسیدگی کند چراکه مردم در این استان مشکلات زیادی دارند و انتظار داریم مسئولین به این مسئله بیشتر رسیدگی کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.