تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 آبان 1401 - 7:28
کد خبر : 5876

دولت سیزدهم اهل حل مساله است/ مشکلات در برخی دولت‌های گذشته بجای حل، حمل شد

دولت سیزدهم اهل حل مساله است/ مشکلات در برخی دولت‌های گذشته بجای حل، حمل شد
معاون اجرایی رئیس‌جمهور با بیان اینکه در برخی دولت‌های گذشته مشکلات بجای حل، حمل شد، تاکید کرد: در دولت سیزدهم و به‌رغم محدودیت‌ها خودمان مساله مردم را شناسایی و تا جای امکان حل می‌کنیم.

به گزارش نسیم صبا از ایرنا، محسن منصوری روز چهارشنبه با حضور در مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در جریان روند خدمت رسانی این مرکز به مراجعات مردمی و همچنین نحوه پیگیری نامه‌های مردمی به رئیس‌جمهور در سفرهای استانی قرار گرفت.

معاون اجرایی رئیس جمهور در این بازدید گفت: مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری یکی از مهمترین مراکز نهاد است از این جهت که با مردم مواجهه مستقیم دارد و ملت عزیز امید بستند که مشکلاتشان به واسطه ی مراجعه به این مرکز حل شود.

منصوری ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند افتخار دولت سیزدهم این است که امید و اعتماد به مجموعه نظام را بین مردم ارتقا داد؛ این سرمایه ما است و روز به روز باید تقویت شود.

وی افزود: یکی از ابزارهای کلیدی افزایش امید بین مردم، مرکز ارتباطات مردمی است.

سرپرست نهاد ریاست جمهوری با بیان اینکه در برخی دولت‌های قبل یکی از مشکلاتی که داشتیم این بوده که مساله حمل شده اما حل نشده افزود: در دولت سیزدهم و به‌رغم محدودیت‌ها خودمان مساله مردم را شناسایی و تا جای امکان حل می‌کنیم.

منصوری با تاکید بر آمادگی برای پشتیبانی و حمایت مادی و معنوی از مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری، دستوراتی برای افزایش کیفیت خدمت رسانی صادر کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.