تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 آبان 1401 - 7:36
کد خبر : 5611

دشمن مخالف نقش آفرینی ایران در هندسه جدید قدرت جهان است

دشمن مخالف نقش آفرینی ایران در هندسه جدید قدرت جهان است
وزیر کشور با اشاره به ناکامی دشمن در جنگ ترکیبی و اغتشاشات اخیر در جمهوری اسلامی ایران، گفت: دشمن مخالف نقش آفرینی ایران در هندسه جدید قدرت جهان است.

به گزارش نسیم صبا از مهر، احمد وحیدی شامگاه سه شنبه در نشست با علمای شیعه و سنی استان گلستان در گرگان اظهار کرد: با وجود همه سر و صدا و هزینه‌هایی که دشمن برای جنگ ترکیبی و اغتشاشات اخیر در ایراتن صرف کرد، این توطئه به شکست انجامید.

وزیر کشور افزود: حمایت کذب و طرفداری دروغین استکبار بارها و بارها در سالیان اخیر در کشورهای منطقه به اثبات رسید که از آن جمله می‌توان به حمایت آنها از داعش در کشتار کردها در عراق و اهل سنت موصل اشاره کرد.

وحیدی ضمن تقدیر از بصیرت و دقت نظر علمای شیعه و سنی گلستان در وقایع اخیر کشور، ادامه داد: در جمهوری اسلامی ایران همه اقوام شامل کرد، بلوچ، ترک، ترکمن و لر و سایر اقوام یک پیکره واحد هستند و دشمن هرگز نمی‌تواند روی پندار و توهم باطل واگرایی و تفرقه بین اقوام حساب باز کنند.

وی گفت: در وقایع اخیر همه جریانات ضد نظام خارج از کشور مانند منافیقن شیعه و یا کومله اهل سنت وارد میدان شدند تا بتوانند به اهداف شومشان برسند که راه به جایی نبردند.

وزیر کشور افزود: تمام وقایع اخیر با این هدف شکل گرفت که نگذارند ایران اسلامی در هندسه جدید قدرت جهان به جایگاه واقعی خود دست یابد، آنها از ایران قدرتمند و پیشرفته واهمه دارند.

وحیدی ادامه داد: آنها نمی‌خواهند اسلام و به طور خاص جمهوری اسلامی ایران در معادلات آینده جهان نقش آفرینی کند و به همین خاطر هر مقدار رشد جمهوری اسلامی ایران بیشتر شد، فشار آنها بیشتر شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.