مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان در نشست هماهنگی مدیریت گاز زمستانی گفت: با توجه به برودت هوا و افزایش مصرف گاز طبیعی تاکید می شود مشترکین عمده و جزء در مصرف بهینه گاز جدیت لازم را به کار گیرند و در صورت عدم توجه با متخلفین برخورد می شود.

به گزارش نسیم صبا: منوچهر فلاح در این نشست که با حضور جمعی از روئسای ارشد شرکت گاز استان کرمان تشکیل گردید، بیان کرد: اجرای پایش مصارف گاز ساختمان های اداری توسط کارکنان بسیجی شرکت گاز بطور مستمر و با حساسیت انجام و گزارش های مربوط به آن، جهت ارائه به شرکت ملی گاز ایران ارسال می گردد.
وی افزود: برای آمادگی و استقبال از روزهای سرد سال تا کنون چندین جلسه با استاندار و معاونان ایشان و مدیر کل بحران استانداری کرمان برگزار و تمهیدات لازم برای آغاز زمستان پیش‌رو انجام شده و شهروندان نیز باید با مصرف بهینه و مناسب، ما را در بهبود خدمت‌رسانی همراهی کنند.
مدیر عامل شرکت گاز استان کرمان گفت: همشهریان با نگه‌داشتن منازل و محل کار خود در دمای مطلوب که ۱۸ تا ۲۱ درجه سانتی‌گراد است، نقش مهمی در صرفه‌جویی و استمرار گازرسانی، حتی به سایر هموطنانمان در دیگر نقاط سردسیر کشور ایفا می کنند.
به گفته فلاح به لطف پروردگار و با تلاش شبانه روزی خدمت رسانان عرصه گاز در کشور و کرمان در حال حاضر در تامین گاز مشترکین خانگی و تجاری شمال و جنوب استان هیچ مشکلی نمی باشد.
لازم به ذکر است تشکیل جلسات کارشناسی برای هماهنگی بیش از پیش برنامه های مدیریت مصرف و همکاری های فنی، اطلاع رسانی منسجم رسانه ای و تشکیل کارگروه مدیریت مصرف، از جمله مهم ترین تصمیمات اتخاذ شده در این نشست هماهنگی زمستانی مدیریت گاز به شمار می رود.