تاریخ انتشار : سه شنبه 15 شهریور 1401 - 9:02
کد خبر : 3898

در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی به ریاست دکتر رئیسی مقرر شد؛ همکاری دولت و مجلس برای تقویت طرح در دست بررسی بانکداری جمهوری اسلامی ایران

در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی به ریاست دکتر رئیسی مقرر شد؛  همکاری دولت و مجلس برای تقویت طرح در دست بررسی بانکداری جمهوری اسلامی ایران
دولت و مجلس برای تقویت طرح بانکداری جمهوری اسلامی ایران که هم‌اکنون مراحل بررسی خود را در مجلس می‌گذراند، همکاری می‌کنند.

به گزارش نسیم صبا:در جلسه یکشنبه شب ستاد هماهنگی اقتصادی دولت که به ریاست آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی برگزار شد، رئیس کل بانک مرکزی گزارشی از روند بررسی طرح بانکداری جمهوری اسلامی ایران که هم اکنون در مجلس شورای اسلامی در دستور کار نمایندگان است و مهمترین محورهای تغییر در ساختار، وظایف و اهداف بانک مرکزی گزارشی ارائه داد.
پس از این گزارش اعضا مقرر کردند، همکاری دولت با مجلس در نهایی کردن این طرح ادامه یابد و نقطه نظرات دولت در جهت تقویت طرح بانکداری پیگیری شود.
در این جلسه همچنین نحوه اجرای برخی بندهای تبصره‌های یک و ۱۴ قانون بودجه سال ۱۴٠۱ در زمینه جوان‌سازی جمعیت کشور مطرح و پس از بررسی مقرر شد با هماهنگی مجلس شورای اسلامی زیرساخت‌های لازم برای اجرای این تبصره‌های قانونی تامین شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.