تاریخ انتشار : یکشنبه 29 خرداد 1401 - 10:10
کد خبر : 2141

خودروسازها بایدتحول مثبتی در کیفیت و ایمنی محصولات خود ایجاد کنند

خودروسازها بایدتحول مثبتی در کیفیت و ایمنی محصولات خود ایجاد کنند
عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس گفت: خودروسازها باید هر چه سریع‌تر تحول مثبتی در کیفیت و ایمنی محصولات خود ایجاد کنند.

به گزارش نسیم صبا :علی حدادی در گفتگو با خبرنگار مهر با انتقاد از وضعیت خودروسازی کشور، اظهار داشت: فقدان کیفیت و ایمنی خودروهای داخلی بحث دیرینه‌ای است و طی سال‌های گذشته ما نه تنها پیشرفت مثبتی در کیفیت خودروها ندیده‌ایم، بلکه روز به روز خودروسازها از فضای انحصاری این بازار استفاده کرده و از کیفیت قطعات و ایمنی خود کاسته‌اند.

وی متذکر شد: رهبر معظم انقلاب در یکی از بیانات اخیرشان عدم رضایت خود از وضعیت خودروسازی کشور را اعلام کردند. بنابراین می‌بینیم که بحث نارضایتی از بی کیفیتی خودروها تا عالی‌ترین سطوح حاکمیتی کشور نیز کشیده شده و انتقاد عالی‌ترین مقام کشور را هم به دنبال داشته است.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس تصریح کرد: خودروسازها باید هر چه سریع‌تر تحول مثبتی در کیفیت و ایمنی محصولات خود ایجاد کنند. همچنین فضای خودروسازی کشور باید رقابتی‌تر از فضای فعلی شود تا شاهد بهبود کیفیت خدمات و همچنین محصولات ارائه شده توسط آنها باشیم.

نماینده مردم ساوجبلاغ در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: پلیس راهور باید با عدم شماره گذاری خودروهای تأیید نشده از لحاظ ایمنی، عزم و جدیت خود برای ایستادگی در برابر زیاده خواهی خودروسازها را نشان دهد تا آنها به جای جوسازی‌های رسانه‌ای، اقدامی برای ارتقای ایمنی و کیفیت محصولات خود انجام دهند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.