تاریخ انتشار : یکشنبه 31 اردیبهشت 1402 - 7:55
کد خبر : 10219

حوزه‌های امتحانی در کرمان به سیگنال‌یاب و دوربین مجهز شدند

حوزه‌های امتحانی در کرمان به سیگنال‌یاب و دوربین مجهز شدند
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در خصوص نحوه برگزاری امتحانات نهایی در کرمان گفت: همه حوزه‌ها به سیگنال‌یاب، موبایل‌یاب و دوربین مجهز شدند.

به گزارش نسیم صبا از مهر، رضا رضایی در جلسه هماهنگی برگزاری امتحانات نهایی گفت: امتحانات ویترین آموزش و پرورش محسوب می‌شود و از همه ظرفیت‌ها و امکانات برای برگزاری موفق و مطلوب آزمون‌ها استفاده خواهیم کرد.

وی افزود: خرداد ماه فصل مهمی برای ثمره دستاوردهای آموزشی در آموزش و پرورش است که باید با برنامه ریزی دقیق، ثمره این تلاش‌ها و زحمات به بار بنشیند و هیچ حقی تضییع نشود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه آزمون نهایی پایه دوازدهم از ۳۱ اردیبهشت ماه شروع و تا ۲۵ خرداد ماه ادامه دارد گفت: رؤسای ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان با استفاده از بسیج امکانات فرآیند آزمون‌ها را به نحو احسن برنامه‌ریزی و مدیریت کنند.

رضا رضایی افزود: در آزمون سراسری سوابق تحصیلی سهم ۴۰ درصدی دارد که ۲۶ درصد مربوط به دروس عمومی و ۱۴ درصد ویژه دروس اختصاصی است.

وی به جزئیات برگزاری آزمون امتحانات نهایی اشاره کرد و گفت: فرایند آزمون به طور کامل ضبط خواهد شد، تصحیح امتحانات هم به صورت الکترونیکی است و پاسخنامه‌های امتحانات بعد از اسکن و بارگذاری در سامانه، توسط معلمان استان‌های دیگر تصحیح خواهند شد.

رضایی از آمادگی کامل برای برگزاری امتحانات در سطح استان خبر داد و گفت: با تشکیل ستاد امتحانات در استان و شهرستان‌ها و پیگیری و تلاش‌های شبانه روزی همکاران اسکنر و چاپگرهای پرسرعت برای حوزه‌های تصحیح خریداری و تأمین شده است و همچنین در حوزه‌های امتحانی تجهیزات لازم از جمله سیگنال یاب، موبایل یاب و دوربین هم تهیه شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان تاکید کرد: با تمهیدات اندیشیده شده دانش آموزان و اولیا هیچ گونه دغدغه و نگرانی نداشته باشند و امتحانات به نحو مطلوب و در کمال صحت و سلامت برگزار خواهد شد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.