تاریخ انتشار : شنبه 11 تیر 1401 - 6:43
کد خبر : 2491

حقوق بشر آمریکایی باعث نابودی انسانیت می شود

حقوق بشر آمریکایی باعث نابودی انسانیت می شود
امام جمعه کرمان با اشاره به تعالیم بلند اسلام در زمینه رعایت حقوق دیگران گفت: حقوق بشر آمریکایی چیزی جز ویرانی به همراه ندارد

به گزارش نسیم صبا ازمهر، حجت الاسلام حسین علیدادی سلیمانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمان بیان کرد: از ابتدای تأسیس ایالات متحده آمریکا از حقوق بشر به عنوان ابزاری برای رسیدن به اهداف دولت آمریکا استفاده شده است و موجب ویرانی سایر تمدن‌ها و کشورها شده است ۰

وی عنوان کرد: در حقوق بشر آمریکایی فقط باید صدای آمریکا شنیده شود و اهداف مورد نظر دولت آنها در تمام کشورها برآورده شود تا بگوییم فلان کشور حقوق بشر را رعایت می‌کند و به همه کشورهای مستقلی که مقابل آمریکا ایستاده‌اند انگ ضد حقوق بشر زده شده است.

وی با اشاره به کد خدا محوری آمریکا افزود: منفعت طلبی در واقع محور این حقوق بشر است و استعمار، غارتگری و سود جویی تنها هدف آمریکایی‌ها بوده است.

امام جمعه کرمان بیان کرد: هدف قرار دادن هواپیمای مسافربری ایران یکی از اقدامات آمریکاست که هیچ بویی از حقوق بشر در آن دیده نمی‌شود.

وی تصریح کرد: نفعت طلبی در این نوع حقوق بشر کشتار انسان‌ها را هم توجیه می‌کند همان طور که در عراق، سوریه و افغانستان هزاران نفر را کشتند.

علیدادی ترور شهید سلیمانی را که تمام وجودش برای کمک به مظلومان به کار رفته بود را یکی دیگر از اقدامات ضد بشری آمریکا دانست.

وی تاکید کرد که باید در مقابل چنین دشمنی ایستادگی کنیم و اجازه ندهیم که به سادگی ارزشهای انسانی ما را نادیده بگیرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.