تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 آذر 1401 - 7:21
کد خبر : 6703

حضور زائران از ۸۰ کشور جهان در کرمان طی سال گذشته

حضور زائران از ۸۰ کشور جهان در کرمان طی سال گذشته
- فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان از حضور زائران از ۸۰ کشور جهان طی سال گذشته در گلزار شهدای کرمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد علی نظری عصر سه شنبه در نشست ستاد مرکزی سالگرد شهادت شهید سلیمانی اظهارداشت: بحث مردمی کردن ستادهای برگزاری سالگرد شهادت شهید سلیمانی بسیار مهم است و بسیاری از گروه‌های مردمی طی ماه‌های اخیر درخواست‌های مکرری برای مشارکت و حضور داشته‌اند.

وی افزود: جلسات کمیته‌ها از ماه‌های قبل شروع شده و جلسات بسیاری برگزار شده است و برنامه‌ها بر اساس اهداف مکتب شهید سلیمانی برنامه‌ها در حال تدوین است.

یکی از کارهای مهم امسال در بحث گلزار شهدا کمیته عمرانی بود که از یک ماه و نیم قبل کار را شروع کردند و مشکلات را رفع کردند و زیر ساخت‌های لازم و امورات عمرانی برای اجرای مراسم‌های مردمی برگزار شد.

وی بیان کرد: بسیاری از مشکلات با درایت مسئولان رفع شده است تعامل و همکاری که در استان وجود دارد بسیار عالی است و مردم نیز به خوبی پای کار هستند.

سردار نظری گفت: وظیفه دستگاه‌های دولتی آماده سازی زیر ساخت‌ها و در اختیار مردم قرار دادن زیر ساختها است، امسال درخواست‌های زیادی از استان‌های مختلف برای حضور در کرمان داریم. سال گذشته مردم نذر اسکان را انجام دادند و امسال نیز همین رویه وجود دارد و بسیاری از مردم اعلام آمادگی کردند.

وی بیان کرد: با مسئولان مواکب جلسات خوبی برگزار شده است و جانمایی برای برپایی این موکب‌ها انجام شده است و امسال هم تعداد و هم خدمات بهتر خواهد شد و اقدامات محتوایی در راستای جریان سازی مکتب حاج قاسم در موکب‌ها انجام می‌شود.

وی از برپایی برنامه‌های مناسب و جذاب در سال جاری خبر داد که با حضور تشکل‌ها و سازمان‌های مردم نهاد انجام می‌شود.

دریافت‌ها و تجربیات مردمی برای هفته مقاومت به استان‌های مختلف منتقل شده است و امیدواریم روند کار ارتقا داشته باشد.

وی با اشاره به حضور زائران از کشورهای مختلف در کرمان طی سال گذشته گفت: حضور زائران از ۸۰ کشور دنیا در کرمان بسیار چشمگیر است و این نشان از تأثیر مکتب حاج قاسم در جهان دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.