تاریخ انتشار : جمعه 27 اسفند 1400 - 19:48
کد خبر : 1230

حجم ترافیک در جاده‌های کرمان بالاست/استاندار:تمهیدات اسکان و استقبال انجام شد

حجم ترافیک در جاده‌های کرمان بالاست/استاندار:تمهیدات اسکان و استقبال انجام شد
استاندار کرمان حجم ترافیک در جاده های منتهی به کرمان را بالا توصیف و تاکید کرد: همه تمهیدات برای اسکان و استقبال از مسافران نوروز و زائران گلزار مطهر سردار سلیمانی اندیشیده شده تا کمترین کمبودی شکل نگیرد.

به گزارش نسیم صبا ازایرنا، علی زینی وند روز جمعه در جریان سفر به شهرستان جیرفت در جمع مدیران و خبرنگاران اظهارداشت: با همت همه دستگاه های متولی تمامی تمهیدات لازم برای سفری ایمن در استان برنامه ریزی شده است تا مسافران سفری ایمن و راحت به کرمان داشته باشند.

وی اظهارداشت: با توجه به محدودیت های سفر طی ۲ سال اخیر، واکسیناسیون عمومی و زمان شروع ماه مبارک رمضان پس از پایان ایام نوروز، امسال شاهد حجم زیاد مسافرت های نوروزی خواهیم بود.

زینی وند افزود: اهمیت این موضوع به گونه ای بود که رییس جمهور نیز شورای ترافیک را شخصا تشکیل داد و بلافاصله استانداران به تهران رفتند و با وزیر کشور نشست داشتیم.

فعالیت مستمر کارگروه های ترافیک و تنظیم بازار

استاندار کرمان همچنین از تشکیل و فعالیت مستمر کارگروه های ترافیک و تنظیم بازار در ایام نوروز در استان خبر داد و گفت: تمامی تمهیدات لازم در این ۲ کارگروه برنامه ریزی شده است.

وی به تشکیل کارگروه ترافیک استان نیز اشاره و بیان کرد: این کارگروه در افزایش ضریب ایمنی جاده ها طی چند جلسه با حضور خودم تشکیل، موارد بررسی و دستورات لازم صادر شد.

زینی وند تاکید کرد: فعالیت ها ذیل این کارگروه ها توسط معاونان استاندار به صورت مستمر پایش می شود.

وی با تاکید بر ضرورت رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی با پیشگیری از وقوع سوانح گفت: فعال کردن دوربین های کنترل سرعت، رفع نقاط حادثه خیز و استقرار پلیس در محورهای ارتباطی از جمله اقدامات کارگروه ترافیک استان است.

زینی وند به تشکیل کارگروه تنظیم بازار نیز اشاره کرد، از سازماندهی تیم های بازرسی در سطح بازار خبر داد و گفت: بازار مستمر پایش می شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.