تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 مهر 1401 - 8:06
کد خبر : 5010

جنگ تمام عیار رسانه‌ای دشمن / جهاد تبیین با جدیدت دنبال شود

جنگ تمام عیار رسانه‌ای دشمن / جهاد تبیین با جدیدت دنبال شود
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس خواستار توجه جدی به جهاد تبیین برای خنثی کردن هجمه رسانه‌ای دشمن شد.

به گزارش نسیم صبا ازمهر، محمدرضا پورابراهیمی در نشست با هیئت مدیره این اتاق اصناف کرمان اظهار داشت: بیشتر افراد حاضر در اغتشاشات روحیه پاکی دارند و با گفت و گو متوجه اشتباه خود می‌شوند.

وی با بیان اینکه در عرصه جهاد تبیین کاهلی و کوتاهی کردیم و از خودمان شروع نکردیم گفت: در حوادث اخیر کشور با جنگ تمام عیار رسانه‌ای مواجه هستیم و هجمه سنگین تبلیغاتی از طریق فضای مجازی و رسانه‌های خارجی علیه کشور ما انجام می‌شود.

این نماینده مجلس اظهارداشت: مشخص است برنامه ریزی دقیقی پشت این رویدادها وجود دارد و تمام قد در فضای رسانه‌ای می‌تازند و تعدادی از جوانان نیز تحت تأثیر این فضای رسانه‌ای قرار گرفته‌اند.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس اضافه کرد: در این شرایط وظیفه اصناف ما خیلی سنگین است زیرا برنامه ریزی فاز دوم دشمن حرکت از اغتشاشات خیابانی به سمت اعتصاب‌های اقشار و گروه‌های مختلف است و اصناف در خنثی سازی این نقش‌های شوم نقش مهمی دارند.

وی با اشاره به اینکه در اغتشاشات اخیر علاوه بر مساله نظام، قرآن و حسینیه را آتش زدند اظهار داشت: اسلام، تفکر شیعه و امام حسین (ع) که تمام نمی‌شود و اغتشاشگران با رفتن به سراغ مقدسات ماهیت خود را نشان دادند.

پورابراهیمی با بیان اینکه یکسری کارها فرهنگی و گفتمانی است و باید اتاق اصناف در این حوزه کار کند، افزود: کرمان دیگر کرمان قدیم نیست و کرمان حاج قاسم و پایگاه مقاومت اسلامی است؛ سرویس‌های خارجی بشدت روی کرمان تمرکز دارند لذا باید مراقب باشیم.

وی با تاکید بر لزوم تقویت ارتباط اتاق استان با اتاق اصناف کشور یادآور شد: اتاق کرمان به لحاظ جایگاهی که دارد می‌تواند نقش مهمی در عرصه ملی ایفا کند و باید از ظرفیت اتاق اصناف کشور استفاده شود.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس ادامه داد: اصناف کرمان افراد متدین و اخلاق مدار هستند و اگر جایی گلایه و موضوعی دارند، باید پذیرفته و حل شود و آماده همکاری برای حل مشکلات هستیم؛ اگر می‌خواهیم کسی از شرایط سوءاستفاده نکند، وظیفه داریم برای حل مسائل کار کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.