تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 شهریور 1401 - 8:13
کد خبر : 4124

جشنواره موسیقی نواحی ایران تجلی همدلی هنرمندان اقوام مختلف ایران اسلامی است

جشنواره موسیقی نواحی ایران تجلی همدلی هنرمندان اقوام مختلف ایران اسلامی است
معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: برگزاری جشنواره موسیقی نواحی ایران تجلی حضور و همدلی هنرمندان اقوام مختلف ایران اسلامی است.

به گزارش نسیم صبا: محمود سالاری، معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جلسه شورای سیاست‌گذاری پانزدهمین دوره جشنواره موسیقی نواحی ایران که با حضور استاندار کرمان، معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان و سایر اعضای شورا در تهران برگزار شد؛ بیان کرد: جشنواره موسیقی نواحی باید شایسته و در خور شأن هنرمندان موسیقی اقوام کشور برگزار شود.

وی با بیان اینکه برگزاری جشنواره موسیقی نواحی ایران تجلی حضور و همدلی هنرمندان اقوام مختلف ایران اسلامی است، برای همکاری مجموعه معاونت هنری در برگزاری این رویداد موسیقایی اعلام آمادگی کرد و افزود: موسیقی نواحی از میراث فرهنگی ارزشمند کشور است که حفظ، معرفی و پاسداشت این ذخیره عظیم فرهنگی از اهمیت بسزایی برخوردار است.

محمدمهدی فداکار، استاندار کرمان نیز در این جلسه با اشاره به برگزاری رویدادهای فرهنگی هنری در استان کرمان و اثر فرهنگی موسیقی بر روابط فرهنگی میان ملت‌ها، ضمن ابراز خرسندی از تداوم برگزاری جشنواره موسیقی نواحی در کرمان، از اعلام آمادگی مدیریت استان برای برگزاری هرچه بهتر این جشنواره با همکاری نهادها و دستگاه‌های مرتبط در استان با همکاری اداره ارشاد کرمان خبر داد و گفت: موسیقی زبان مشترک اقوام است.

محمد الهیاری، مدیرکل دفتر موسیقی، محسن روحی مدیر کل فرهنگ و ارشاد استان کرمان، محمدعلی مرآتی دبیر جشنواره و امیرعباس ستایشگر مدیرعامل انجمن موسیقی ایران در ادامه این جلسه گزارشی از روند هماهنگی ستاد اجرایی در تهران، کرمان و اقدامات اجرایی، فراهم کردن تمهیدات زیر ساختی در کرمان و فراخوان جشنواره توضیحاتی را ارائه دادند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.