تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 آبان 1401 - 8:01
کد خبر : 5428

جزئیات ویژه‌برنامه جام‌جهانی قطر/ از موسیقی تا شگفتانه هنری داریم

جزئیات ویژه‌برنامه جام‌جهانی قطر/ از موسیقی تا شگفتانه هنری داریم
تهیه‌کننده ویژه برنامه جام‌جهانی قطر ۲۰۲۲ که از شبکه ورزش پخش می‌شود جزئیات بیشتری از این برنامه را تشریح کرد.

به گزارش نسیم صبا:پوریا ملک آبادی تهیه کننده ویژه برنامه جام جهانی فوتبال قطر ۲۰۲۲ که این شب‌ها از شبکه ورزش روی آنتن می‌رود به خبرنگار مهر بیان کرد: این ویژه برنامه که استودیوی اصلی آن در تهران است و مدتی است که روی آنتن رفته، با چند استودیو ارتباط دارد که شامل استودیو خبر، استودیو قشم و استودیو قطر می‌شود.

پخش هر شبی ویژه برنامه از ۲۷ آبان

وی اضافه کرد: برنامه در حال حاضر دوشنبه‌ها و جمعه‌ها پخش می‌شود اما پخش آن از ۲۷ آبان به صورت هر شبی خواهد بود.

این تهیه‌کننده با اشاره به جزئیات استودیوها گفت: اجرای استودیوی جزیره قشم با جواد خیابانی است و در عین حال گپ و گفتی با کل استان‌های کشور دارد. استودیوی قشم دو بخش از برنامه را با عنوان آیتم «جام و جزیره» تشکیل می‌دهد و خیابانی در این استودیو گزارش می‌کند، به خانه بازیکنان می‌رود و با آنها و خانواده‌هایشان گفتگو دارد که آیتم‌ها به ضبطی پخش می‌شود.

آیتم «جام و جزیره» مستقل هم پخش می‌شود

وی اعلام کرد: این برنامه به صورت مستقل هم پخش می‌شود و روزانه ساعت ۱۳ تا ۱۵ عصر روی آنتن است. ضمن اینکه، غیر از این برنامه مستقل، آیتمی هم در ویژه برنامه جام جهانی قطر دارد.

ملک آبادی تصریح کرد: استودیوی تهران در این ویژه برنامه که محور اصلی همه اتفاقات است با اجرای رسول مجیدی پیش می‌رود که فرد مطلعی است و تمام تلاش ما این است که مخاطب حرفه‌ای از برنامه لذت ببرد. در قسمت دوم این ویژه برنامه مهدی تاج به تلویزیون آمد و بعد از مدت‌ها با تلویزیون آشتی کرد که خیلی هم اتفاق سختی بود. صداوسیما و فدراسیون فوتبال با هم دست دادند به این امید که حال مردم خوب شود.

دلیل آشتی تاج با صداوسیما

وی اضافه کرد: امتیاز خاصی هم ندادیم ولی هدف این بود که صداوسیما و فدراسیون برای امید و حال خوب مردم کنار تیم ملی باشند و با همین پیش فرض اقای تاج به برنامه امد و بازخوردهای خوبی هم در فضای مجازی داشت. این اتفاق نمونه‌ای است تا نشان دهیم قرار است برنامه، اتفاقات بزرگی را رقم بزند.

این تهیه کننده درباره دکور برنامه نیز توضیح داد: برای دکور هم زحمت زیادی کشیده شد و شاید این دکور برای یک برنامه ورزشی کم نظیر باشد. در سازمان صداوسیما فقط چند برنامه مثل «عصر جدید» هستند که دکورشان با ابعاد بزرگی ساخته شده‌اند. از طرفی دکور برنامه ما یک دکور ۳۶۰ درجه است که طراحی آن را امیرحسین میرطالب بر عهده دارد که پیش از این طراح بسیاری از دکورهای ویژه سازمان بوده است.

ارتباط مستقیم با استودیوی قطر

ملک آبادی درباره استودیوی قطر هم که پیش از این گفته شد عبدالله روا و محمد میر مجریان آن هستند، عنوان کرد: برای این استودیو هم طراحی‌های ویژه ای داریم که فعلاً جزئیات آن را نمی‌توان بیان کرد. همه اینها ذیل ویژه برنامه جام جهانی شبکه ورزش است و ارتباط مستقیم و ضبطی و تصویری با قطر خواهیم داشت که دائم اطلاع رسانی خواهیم کرد.

وی با اشاره به یک بخش دیگر گفت: یک باکس خبر هم داریم که فعلاً دوشنبه‌ها و جمعه‌ها پخش می‌شود باکسی که مستقل است و سعید زلفی آن را اجرا می‌کند و در آن خبرهای دسته اول جام جهانی را اعلام می‌کنیم.

قطعات موسیقایی و تیزرهای جذاب

ملک آبادی درباره عوامل دست اندر کار در ساخت این ویژه برنامه یادآور شد: حدود ۱۰۰ نفر تعداد عوامل برنامه استودیو تهران هستند و با دیگر عوامل در استودیوهای مختلف به ۲۰۰ نفر می‌رسند در میان عوامل فنی و صحنه هم سراغ حرفه‌ای‌ها رفته‌ایم مثلاً کارگردانی برنامه را محمدرضا درخشان کارگردان خندوانه انجام می‌دهد. نورپردازی برنامه را حسین حاتمی بر عهده دارد و تلاش داریم اتفاقات خوبی رقم بخورد.

وی اضافه کرد: یک شگفتانه ویژه هم داریم که اعلام نمی‌کنیم اما گپ و گفتی با بزرگان فوتبال کشور داریم که از طرف یکی از هنرمندان مطرح این گفتگوها برگزار می‌شود.

این تهیه کننده در پایان عنوان کرد: امید روشن بین قرار است قطعاتی موسیقایی بسازد و درباره ایران پنج تیزر جذاب خواهیم داشت که فضایی ملی و هویتی دارند. همچنین گفتگو با بازیکنان تیم ملی هم در حال انجام است که در کمپ تیم سراغشان رفته‌ایم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.