تاریخ انتشار : شنبه 7 آبان 1401 - 5:57
کد خبر : 5296

جزئیات برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ (ع) اعلام شد

جزئیات برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ (ع) اعلام شد
- معاون اجرایی و توسعه آستان مقدس شاهچراغ (ع) اعلام کرد:مراسم بزرگداشت شهدای حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ(ع) توسط دفتر مقام معظم رهبری و با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین پناهیان برگزار می‌شود.

به گزارش نسیم صبا ازایرنا؛ علیرضا صحرائیان در این باره افزود: مراسم بزرگداشت شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ (ع) شنبه هفتم آبان ماه ۱۴۰۱ همزمان با اقامه نماز مغرب و عشا در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر شاهچراغ(ع) همراه با سخنرانی و عزاداری برگزار خواهد شد.

معاون اجرایی و توسعه آستان مقدس شاهچراغ (ع) ادامه داد: این مراسم که توسط دفتر رهبرمعظم انقلاب و تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) برگزار می‌شود با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین پناهیان و مرثیه‌سرایی سیدرضا نریمانی با حضور زائران و مجاوران و مسئولان برگزار می‌شود.

صحرائیان در بخش دیگری از سخنان خود به برنامه های مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ(ع) اشاره کرد و افزود: این مراسم نیز از ساعت ۹ صبح فردا هفتم آبان ماه با حضور مردم همیشه در صحنه سومین حرم اهل بیت(ع) از میدان امام حسین(ع) شیراز به سمت حرم مطهر برگزار و سپس تعدادی از شهدا در حرم مطهر شاهچراغ(ع) خاکسپاری و تعدادی دیگر نیز به زادگاهشان منتقل می‌شوند.

وی گفت: درهای حرم مطهر آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) به روی تمام زائران و مجاوران باز است و برنامه ها نیز همانند قبل برگزار می شود.

معاون اجرایی و توسعه حرم مطهر شاهچراغ(ع) با محکوم کردن حادثه تروریستی در این حرم مطهر و دعوت از مردم برای شرکت در این مراسم گفت:در این مراسم خدام حرم‌های مطهر امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) مهمان شیرازی ها هستند و در مراسم تشییع پیکر شهدا حضور می یابند.

غروب روز چهارشنبه (چهارم آبان ۱۴۰۱) فردی مسلح با حمله به نمازگزاران در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) در شهر شیراز ۱۵ نفر از جمله چند زن و کودک را به شهادت رساند و ۲۶ نفر را مجروح کرد.
در استان فارس سه روز عزای عمومی اعلام شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.