تاریخ انتشار : یکشنبه 6 آذر 1401 - 6:57
کد خبر : 6136

تلاش برای حفظ امنیت مردم برکات فراوانی را در جامعه گسترش خواهد داد

تلاش برای حفظ امنیت مردم برکات فراوانی را در جامعه گسترش خواهد داد
رئیس جمهور روحیه و فرهنگ بسیجی را مدل و شیوه‌ای موفق برای پیشرفت و کار جهادی در کشور دانست و بر بهره‌گیری از این روحیه و فرهنگ در بدنه اجرایی کشور تاکید کرد.

به گزارش نسیم صبا:آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی در دیدار با جمعی از بسیجیان که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، اراده و انگیزه بسیجیان برای دفاع از امنیت کشور و مردم را برگرفته از اندیشه و تحلیل درست و به هنگام از شرایط عنوان کرد و گفت‌: این نگاه و این عمل از کسانی که رفاه و آسایش دیگران را به رفاه و آسایش خود ترجیح می‌دهند بسیار ارزشمند است و جای تقدیر دارد.
رئیس جمهور با بیان اینکه دوران کنونی کشور همانند دوره‌های گذشته با فراز و فرودهایی همراه است و نقش‌آفرینان هر دوره‌ای متناسب با شرایط دوره خود در معرض ابتلاء و امتحان قرار می گیرند، تصریح کرد: تلاش برای حفظ امنیت این نظام و مردم خیرات و برکات فراوانی را در جامعه گسترش خواهد داد.
دکتر رئیسی با اشاره به تعبیر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی از نظام مقدس جمهوری اسلامی به حرم گفت‌: جمهوری اسلامی ایران تنها نظامی در عالم است که پرچم مقابله با نظام سلطه را برافراشته و توطئه‌ها و فتنه‌های متعدد دشمنان بر علیه این نظام از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون از جمله غائله منافقین، ۸ سال جنگ تحمیلی و فتنه‌های سالهای اخیر با هدف متوقف کردن حرکت عظیم انقلاب اسلامی و جلوگیری از گسترش روحیه بسیجی در میان ملتهای مختلف بوده است. اما برغم همه توطئه‌ها و تحریم‌های دشمن پیشرفتهای ملت ما در همه عرصه‌ها با قدرت ادامه یافته و اساسا عصبانیت و ناراحتی دشمنان نیز از همین مسئله نشأت می‌گیرد.
رئیس جمهور بسیج را از افتخارات بزرگ نظام اسلامی و ملت ایران دانست و افزود:‌ این شجره طیبه تا به امروز ثمرات بسیاری داشته و در ادامه نیز خواهد داشت و قطعاً در مقابل اراده پولادینی که امروز مردم و بسیجیان دارند، دشمن هیچ کاری از پیش نخواهد برد.
رئیس جمهور همچنین روحیه و فرهنگ بسیجی را مدل و شیوه‌ای موفق برای پیشرفت و کار جهادی در کشور دانست و بر بهره‌گیری از این روحیه و فرهنگ در بدنه اجرایی کشور تاکید کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.